Toon posts:

ADLS-delen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb mijn ADSL-verbinding gedeeld doormiddel van het progje Proxy van AnalogX.. Ik weet dat mijn KaZaA niet werkt op de computer waar de verbinding niet direct werkt.. Maar ik heb een vraag.. Welk progje raden jullie mij aan te gebruiken.. Mijn directe verbinding zit op een Windows 98se computer.. Hij moet verbinden naar een Windows 981e editie en WindowsXP. Ik wil MSN en KAzaa en natuurlijk internet en mail zonder problemen kunnen gebruiken.. Wat raden jullie me aan te gebruiken?

Alvast bedankt,
Bas

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 15:18
In winXP zit standaard ICS (Internet Conection Sharing)[Programs -> Acsesoires -> Communication -> Network Setup Wizard] Zeer simpel...
Je kan evt ook Wingate gebruiken.

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
De 98 machine deelt.....

Maareh, ik heb hier Sygate, op een 95bak, deelt naar alle overige versies van windhoos, zonder problemen alle progs :)

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog meer mensen die een goede ervring hebben?!

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
In het begin gebruikte ik ook AnalogX proxy server, beviel me een stuk minder dan Sygate (wat ik nu heb), het is wel ietsje meer werk om het te configgen, maar dat is heel erg te verwaarlozen. Ik heb zeer goede ervaringen met Sygate :)

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Je kan het beste gewoon internet connection sharing gebruiken als je die comp tegelijkertijd nog wil gebruiken.

Heb hier een amd-k6-2 450mhz met 256mb-ram met smoothwall d'r op :+ (super-over-kill ik weet het ,maar het is tijdelijk omdat me 10gb server-schijf is gecrashet en er nu een 400mb in zit :( )

Smoothwall kan je mooi gebruiken voor het internet delen ,een 486 is al ruim voldoende.

En adls is dat een niuewe supersnelle internetverbinding ? :+

Verwijderd

Ik heb hier hetzelfde en draai geen proggie ervoor en kan alles doen vanaf alle pc's.

Ik denk dat je MTU van je netwerkkaarten die niet direct verbonden zijn met internet ff ingesteld moeten worden

en kijk ff hier http://www.adslforum.nl

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

jah sharing met windowz XP, dat gebruik ik ook, maar werken Mooi niet! :(

jep

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Waarvoor bouw je je ADSL modem niet om naar een router? Dat is veel gemakkelijker en als je het goed doet, werken alle P2P programma's goed.

Hoe je het modem ombouwd vind je hier

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

ICS zit standaard in windows vanaf 98se. Andere oplossing is Winroute, wat voor mij altijd super heeft gewerkt.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op dinsdag 16 april 2002 22:12 schreef GIAS het volgende:
jah sharing met windowz XP, dat gebruik ik ook, maar werken Mooi niet! :(
Zie je bij de client-pc's wel internet connection gateway staan bij network connections ??
Pagina: 1