Toon posts:

THPS3 + Radeon8500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet het, het staat in het grote THPS topic van 40blz, maar ik heb echt geen zin om dat door te gaan lezen. (waarom kun je trouwens niet zoeken op welke pag. iets staat?)

THPS3 crasht bijna meteen bij het starten van een nieuw spel. Ik heb directx8.1, Ik heb de nieuwste drivers van ATI, en win 98se/ winxp.

Of moet ik de ATI beta drivers gebruiken??

Verwijderd

[topic=457074/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
zucht......
Heb ik doorgelezen, staat nix nuttigs in.

Verwijderd

fraggertje: ik heb nog niks gevonden voor je :P
Google werkt tegen :(

Crashen tijdens starten van een spel duid meestal op een probleem met de videokaart.

Verwijderd

Topicstarter
O en ja, ik weet dat het aan de videokaart ligt. (windows geeft ook error in driverblablabla)

Verwijderd

http://www.shacknews.com/onearticle.x/19794/

deze al geinstalleerd?

ZEG fraggertje: Post die hele foutmelding eens. Dat is wel info die ik -moet- hebben :P

Verwijderd

Topicstarter
Yep die patch heb ik al.......
Ik ga zo ff naar XP om de foutmelding weer te krijgen. (in 98 lockt ie gewoon, behalve sound dan)

Verwijderd

Topicstarter
Nu crashte ie weer onder XP alleen ik krijg de foutmelding niet meer als ik reboot.
Ik geef het op.

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 21:48 schreef fraggertje het volgende:
Nu crashte ie weer onder XP alleen ik krijg de foutmelding niet meer als ik reboot.
Ik geef het op.
ff reinstall allicht?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-01 14:21
Ik geef het op.
editten van je post kan ook,
en om het nu al op te geven ;)
heb nog ff geduld tot morgen/overmorgen
er komt vast wel iemand met een oplossing :Y)

Verwijderd

Ik geef het op.
Mail gewoon is naar gearbox ofzo, ik zie zoveel mensen klagen, maarja? Waarom zooo moeilijk doen, post is op hun support forums, dus van activision of van gearbox. Want enigste wat mensen hier kunnen doen is zeggen van, download de nieuwste drivers of koop een andere pc.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:12

Bezulba

Formerly known as Eendje

daar zullen ze ook niet veel meer zeggen hoor, behalve mischien 3 videoinstellingkjes... ;)

blup

Pagina: 1