Toon posts:

drive modding zonder spuiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vanavond een hele mooie nieuwe kast voor mijn pc . Het punt is alleen dat de kast antreciet is ( Vond ik mooier dan wit) maar mijn cd-rom spelers zijn nog wit. nou wil ik die graag netjes zwart of antreciet of iets dergelijks hebben maar ivm. garantie wil ik deze liever niet spuiten. heeft iemand een goeie suggestie ??. Het zou erg jammer zijn als ze wit moesten blijven :'( en ze zijn nog maar net een paar maanden oud dus wil ze liever niet vervangen.

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

stealth modden of evt. plakplastic :)

//edit

Je kunt ook proberen met een goeie smoes bij de fabrikant van je drives een gratis frontje toegestuurd te krijgen en die painten, heb je altijd je oude nog in de originele kleur :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09

Acid_Burn

uhuh

mischien een idee om ze te stealth modden?..
doe maar eens een search voor wat voorbeelden. Dan zie je heel je drives niet meer en is je kast egaal antraciet :)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nog niet zo bekend met modden maar stealth modden ? wat is dat ik had ook al aan plakplastic zitten denken maar krijg ik dat ook netjes op mijn a-open drive deze is wel redelijk vlak maar heeft een sort knik onder het laatje. de lite-on zal dan geen probleem zijn. Helemaal vlak.

ik zal ff searchen op stealth modden. alvast bedankt.

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Als ik jou was zou ik de kast voor een andere kleur inruilen :+

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 22:54

Malebolgia

Move, or be moved

stealthmodden:
je bouwt je drive iets verder naar achteren in. Daarna plak je op het CD laatje het originele 5,25"-bay afdekplankje, zodat het lijkt alsof er geen drive zit. zo heb je je drives 'gestealth'. Zijn heleboel voorbeelden van in het CM & OC forum

"People should know when they're conquered..."

Verwijderd

stealthmod of gewoon ff frontjes bestellen, doen ze echt niet moeilijk over

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:50
stealth mod houdt in je dat je dat normale afdekplaatje (hmm, kan zo ff niet op naam komen... dat ding dat in je bay's zit voor je cd-rom speler etc. erindouwt >:)) aan de voorkant van je cd-romspeler vastmaakt, zodat je niet meer kan zien dat'r cd/dvd-speler/brander zit :)

maar aangezien je toch al aan't searche bent.... suc6!

edit:
sjugt, weer te laat ;(... naja, 't id is denk ik nu wel duidelijk :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Topicstarter
allemaal bedankt voor de tips.
Pagina: 1