Toon posts:

[supersneladsl.nl] Goede provider?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er wat bekend over deze adsl provider ik belde ze om te vragen wat de fup was en hun antwoord stond me wel aan maximaal 10 gb per dag.

Dus weet iemand iets over ze.

Want elk normaal denkend mens kan weten dat ze ook hun gb's moeten inkopen en dat dat ook wel 1 euro ofzo moet kosten per gieg en dan ga je er toch wel ruim overheen met 300 gieg.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Behalve die naam, die erg nep klinkt, ziet het er wel betrouwbaar uit moet ik zeggen.

Maarja, die 10GB per dag. eens rekenen...
Met het middelste abbo haal je 128kB/sec. maximaal. Dat is 450MB per uur, dat is weer 10GB per dag en wat wil het geval.. dat is ook het maximale per dag.

Toch zetten ze er niet neer dat het onbeperkt is, maar fup. Dat is dan wel dom, lijkt me, want als je onbeperkt zet klinkt het aantrekkelijker zodat je weer meer klanten hebt. :)

Dus tja.. ik vraag me af of die info wel helemaal klopt die je hebt gekregen, of er is iets anders mis.
Het lijkt me zover ik dit hoor niet 100% clean..

🌞🍃

Verwijderd

kan je die ook met een alcatel modem gebruiken?

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik heb ook ADSL gehad.
Maar het gemiddelde abo is 56k en het zuigt.
En dan wordt het andere koek. Trouwens is het natuurlijk allemaal theoREETisch.
10 gig halen is haast onmogelijk.
----------------------------------
De meeste providers hebben fair use policy hoor. Dan kan je gewoon over de 10 gig als je dat wilt.

nikszolekkeralss.exe

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 20:18 schreef likkepot het volgende:
De meeste providers hebben fair use policy hoor. Dan kan je gewoon over de 10 gig als je dat wilt.
Ik denk dat je bij de meeste providers het echt niet kan flikken om elke dag meer dan 10GB te downloaden eigenlijk..

🌞🍃

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Concepts ICT :? die hebben toch Cistron overgenomen?

Website ziet er wel betrouwbaar uit. En de prijzen zijn ook wel scherp. De vraag is nu hoe betrouwbaar is Concepts ICT en wie heeft ervaringen....

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 20:23 schreef Waslijn het volgende:
Concepts ICT :? die hebben toch Cistron overgenomen?
Ehh ja en nee

Verwijderd

Topictitel even edit gegeven, overigens zien die prijzen er zeer goed uit. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 20:40 schreef M@FI@ het volgende:
Topictitel even edit gegeven, overigens zien die prijzen er zeer goed uit. :)
Hmm het paket waar het mij omgaat is duurder bij hun dan bij bijvoorbeeld een tweakdsl dus dat valt ook wel mee.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Dt is zo te zien meer gericht op de prof. gebruikers. De prijzen zijn te hoog voor particulieren.

[edit]
verkeerd gekeken ;)

Ziujn idd wel redelijke prijzen :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Waarom een FUP gebruiken?
Je tekent de overeenkomst waarin je aangeeft dat je je aan de FUP moet houden. Hun kunnen hun FUP wijzigen.
Als je tekent voor onbeperkt internet, kan dat niet worden gewijzigd.

Mochten ze problemen krijgen met die 10 GB per dag kunnen ze hun FUP aanpassen

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 20:49 schreef dreeke het volgende:
Waarom een FUP gebruiken?
Je tekent de overeenkomst waarin je aangeeft dat je je aan de FUP moet houden. Hun kunnen hun FUP wijzigen.
Als je tekent voor onbeperkt internet, kan dat niet worden gewijzigd.

Mochten ze problemen krijgen met die 10 GB per dag kunnen ze hun FUP aanpassen
Daarom wil ik ook geen fup. Ik wil ergens vast aan zitten en wil weten waar ik aan toe ben straks zit ik daar te downloaden kom ik aan de 50 gb gaan ze zeggen dat ik over de fup ben gegaan.

Verwijderd

Domain name:
supersneladsl.nl (second domain)

Organisation:
Concepts I.C.T.
St. Ignatiusstraat 265
4817 KK BREDA

Administrative Contact:
R Hanegraaf
Phone: +31 765221555
E-mail: postmaster@supersneladsl.nl

Technical Contact:
R Jonkers
Phone: +31 765221555
E-mail: postmaster@concepts.nl

Technical Contact:
Richard Jonkers
Phone: +31 76 5221555
E-mail: hostmaster@concepts.nl

Registrar:
Concepts ICT BV
St. Ignatiusstraat 265
4817 KK BREDA

Domain Nameservers:
dns.conceptsfa.nl 213.197.28.3
dns2.concepts.nl 213.197.30.28

Domain first registered: 03-09-2001
Record last updated: 07-09-2001
Record maintained by: NL Domain Registry
beetje vaag allemaal

• Helsie
  • Niet online
Concepts is van origine een Bredase provider en dan vooral gericht op west-brabant. Daar zijn ze al een hele tijd de grootste en zeker ook goed. Ik had er nooit problemen mee toen ik daar mijn telefonisch abbo nog had lopen.
De provider op zich is dus zeer betrouwbaar, maar qua ADSL zullen er nog niet zoveel mensen ervaring mee hebben.
'Supersneladsl.nl' is puur een handige domeinnaam om het aan de man te brengen; het bedrijf (de provider zelf dus)heet echt niet zo hoor! Die heet gewoon Concepts ICT. En daar is dus niks vaags aan.

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 21:17 schreef Helsie het volgende:
Concepts is van origine een Bredase provider en dan vooral gericht op west-brabant. Daar zijn ze al een hele tijd de grootste en zeker ook goed. Ik had er nooit problemen mee toen ik daar mijn telefonisch abbo nog had lopen.
De provider op zich is dus zeer betrouwbaar, maar qua ADSL zullen er nog niet zoveel mensen ervaring mee hebben.
'Supersneladsl.nl' is puur een handige domeinnaam om het aan de man te brengen; het bedrijf (de provider zelf dus)heet echt niet zo hoor! Die heet gewoon Concepts ICT. En daar is dus niks vaags aan.
dat weet ik ook wel, amar ik weet niet of je het hebt meegekregen dat deze partij onlangs al een keer failliet is gegaan ?

• Helsie
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 21:37 schreef Kertje het volgende:

[..]

dat weet ik ook wel, amar ik weet niet of je het hebt meegekregen dat deze partij onlangs al een keer failliet is gegaan ?
Cistron ja, Concepts niet.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Concepts biedt ook gewoon adsl via bbned.
En Concepts onlangs failliet? Bij mijn weten hadden ze juist Cistron Internet overgenomen (naja dat weet ik wel zeker, aangezien ik een offerte moet maken voor migratie van het boekhoudpakket dat Cistron gebruikt, naar hetgeen waar Concepts mee werkt...), maar zaten ze zelf niet in de problemen?

Exact expert nodig?

• Helsie
  • Niet online
Concepts had een mooi gebouw, heeft dat nog steeds en ik ken diverse mensen die daar een website draaien. Geen van alle kenmerken die ik zoal van Concepts weet, duidt erop dat het daar niet goed zou gaan. Volgens mij moet je nogal wat vermogen hebben juist om je diensten even uit te breiden naar landelijke adsl provider...

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op dinsdag 16 april 2002 22:06 schreef Helsie het volgende:
Concepts had een mooi gebouw, heeft dat nog steeds en ik ken diverse mensen die daar een website draaien. Geen van alle kenmerken die ik zoal van Concepts weet, duidt erop dat het daar niet goed zou gaan. Volgens mij moet je nogal wat vermogen hebben juist om je diensten even uit te breiden naar landelijke adsl provider...
Valt wel mee denk ik.
Als je al een netwerk heb liggen voor inbelverbindingen en servers hoef je de boel alleen maar te upgraden. BBned regelt verder de aansluitingen van het huis tot de provider. Zie TweakDSL, daar is het hetzelfde.

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 21:50 schreef Helsie het volgende:

[..]

Cistron ja, Concepts niet.
idd |:( :X
Pagina: 1