Ik heb een Trust draadloos keyboard met een aantal multimedia keys. Het originele ondersteuningsprogramma is verschrikkelijk irritant en ondersteunt geen winamp. Nu gebruik ik dus de driver voor Microsoft Office Keyboard. Draait goed en ik heb elke knop al kunnen 'remappen'. Op een na. De screensaver. Ik kan die functie niet terug vinden in de lijst en als ik deze indruk gaat de scrollbar een stukje omhoog en als ik deze weer los laat omlaag.
Hij reageert dus wel op deze toets, maar wat is de functie eigenlijk? Dit moet ik weten, wil ik deze remappen. Overigens heb ik alles al doorgelopen door middel van toets uitschakelen en proberen of deze nog iets doet.
Is er een proggie te vinden waaruit ik kan lezen wat mijn toetsenboord aan WinXP doorgeeft? Of is er misschien een mogelijkheid om een ander programma voor het remappen te gebruiken?
Hij reageert dus wel op deze toets, maar wat is de functie eigenlijk? Dit moet ik weten, wil ik deze remappen. Overigens heb ik alles al doorgelopen door middel van toets uitschakelen en proberen of deze nog iets doet.
Is er een proggie te vinden waaruit ik kan lezen wat mijn toetsenboord aan WinXP doorgeeft? Of is er misschien een mogelijkheid om een ander programma voor het remappen te gebruiken?