Ik zit met een probleem. Ik heb een Lite-on brander, 24-10-40. Als het goed is moet hij dus rewritables op 10 speed kunnen (her)schrijven. Maar dat doet hij dus niet; RW's zijn maar geschikt om tot een bepaalde snelheid te herschrijven. Je hebt normale die op 1,2 en 4 speed zijn te schrijven en je hebt highspeed rewritables die tot 10 speed zijn te beschrijven. Ik heb dus van de week een pak 'normale rewritables' gekocht. Tot mijn schrik zag ik toen ik wilde gaan branden dat deze maar tot 2 speed konden worden beschreven. Nou vraag ik me af of er geen manier is om ze sneller te beschrijven. Ik bedoel, recordables kun je toch ook op 24 speed schrijven terwijl ze maar voor 16 speed geschikt zijn?
Denk niet dat je dit kunt omzeilen. De max. snelheid waarop je een CD-RW kunt branden is namelijk op de CD-RW opgeslagen. Deze wordt eerst ingelezen, en aan de hand daarvan wordt de brandsnelheid bepaald.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Je brander zal je er wel voor waarschuwen, aangezien LiteOns zelf een ingebouwd "test" iets hebben om de max snelheid te testen.
Werkt ook nie altijd even goed, maar okay..
Werkt ook nie altijd even goed, maar okay..
XBO: Michaël#3318
Rw is een totaal ander proces dan bij een recordable
, daarom gaat het nog niet zo snel, je mag blij zijn als je een 12x bij een rw ...
je hebt 2 soorten Rw's:
+ tot 4x
+ 6x +
Het is NIET mogelijk om een <4x te updaten naar een >4x, omdat er gewoon een andere techniek gebruikt wordt.
+ tot 4x
+ 6x +
Het is NIET mogelijk om een <4x te updaten naar een >4x, omdat er gewoon een andere techniek gebruikt wordt.
Ja, maar er moet toch een manier zijn!? Je hebt toch ook een optie om een cd te overburnen (meer data op een cd zetten dan eigenlijk is toegestaan)?
Verwijderd
Lees nou eens .. CDR's en CDRW's zijn totaal andere beestjes.Op dinsdag 16 april 2002 19:35 schreef aniel05 het volgende:
Ja, maar er moet toch een manier zijn!? Je hebt toch ook een optie om een cd te overburnen (meer data op een cd zetten dan eigenlijk is toegestaan)?
Je kunt een benzineauto ook niet op diesel laten lopen. Gaat gewoon niet. Punt.
Niet volledig wel deels, oude ami's kunnen met een verhouding van 75% benzinen en 25% diesel rijden zonder problemen, als je dit lang genoeg doet is zelf 50/50 mogelijkOp dinsdag 16 april 2002 19:40 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Lees nou eens .. CDR's en CDRW's zijn totaal andere beestjes.
Je kunt een benzineauto ook niet op diesel laten lopen. Gaat gewoon niet. Punt.
Verwijderd
Zal lekker roken danOp dinsdag 16 april 2002 19:45 schreef ConZito het volgende:
[..]
Niet volledig wel deels, oude ami's kunnen met een verhouding van 75% benzinen en 25% diesel rijden zonder problemen, als je dit lang genoeg doet is zelf 50/50 mogelijk
das totaal wat anders.Op dinsdag 16 april 2002 19:35 schreef aniel05 het volgende:
Je wast je servies toch ookniet in de wasmachine ofzow
Schoon wordt het wel
Voor de hogere snelheden wordt gewoon een andere techniek gebruikt, en de RW's zijn dus ook technisch totaal verschillend.
Tis ook jammer dat hoge snelheid cdrw's nauwelijks verkrijgbaar zijn. Ik zoek nl al een hele tijd 10X 80min cdrw's. Nog steeds niet gevonden
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
U vraagt, wij draaien.Op dinsdag 16 april 2002 20:38 schreef thedolf het volgende:
Tis ook jammer dat hoge snelheid cdrw's nauwelijks verkrijgbaar zijn. Ik zoek nl al een hele tijd 10X 80min cdrw's. Nog steeds niet gevonden
www.opussupplies.nl
sectie cd-rw (DOH!)
en dan 80 minuten 4 tot 10 speed.
Daar zie ik zelfs 2 typen....
Veel plezier ermee
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Pagina: 1