Toon posts:

Downloaden vanuit andere site

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een account bij angelfire waar ik wat mp3's op heb gezet...nu wil ik ze vanuit een andere site laten downloaden(oke, het mag niet maar dat weet ik al >:). Het probleem is dat het dan niet werkt omdat je volgens angelfire niet mag doorlinken. Maar als je met je rechtermuis erop klikt en dan "doel opslaan als" werkt het wel.

Is hier mischien een script voor zodat het ook werkt wanneer je normaal klikt? (voor de bezoekers die niet zo handig met internet zijn.)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Met javascript? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 19:42 schreef Blue-eagle het volgende:
Met javascript? :?
Ja met javascript lijkt me, als iemand hem weet...

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Is gewoon een script tegen deeplinken. Ik denk dat het kijkt naar waar je vandaan komt en dat dit niet wordt doorgegeven als je "save target as" doet.

Denk niet dat daar een oplossing voor is en al helemaal niet dat ze die je hier gaan geven voor je illegale praktijken.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Beste oplossing:
Neem een andere server: crosswinds.net is veeeeel beter.
Gratis en alleen een pop-up. En niet zoals bij vele met die irritante banners , [site in frame plaatsen]
Angelfire was leuk

nikszolekkeralss.exe

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:17
De laatste keer dat ik keek deed Crosswinds ook niet meer aan off-site linking

Netfirms.com is zeker een optie, 1 bannertje, off-site linking, en... CGI-bin!

Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.

Verwijderd

Topicstarter
Dan zit er nix anders op dan daar m'n mp3's te gaan uploaden..Thnx

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Er zijn vast wel oplossingen voor te verzinnen, maar die zul je hier niet vinden.

Je doet namelijk iets wat van je host niet mag en je steelt van hun geld door wel ruimte op te eisen, maar geen banners van hun te accepteren.

Dus, je bent een dief en je moeder kan helaas niet meer erg trots op je zijn.

* Yellow|A stapt af van het moraalridder achtige paard :)

|{ brrr }] |

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

[oftopic]
* likkepot vindt dat Yellow wel erg bij de regeltjes leeft want die host verliest echt geen geld aan die site van die jongen omdat MP3'tjes op een sitje zetten niet meer bij de tijd is omdat toch iedereen KaZaA heeft en Yelle waarschijnlijk ook. En heeft waarschijnlijk ook vast wel ergens een MP3'tje gedownt en steelt dus in ieder geval niet van een host maar van een artiest
[/oftopic]

PUH !

nikszolekkeralss.exe

• Verwijderd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01-2022
Likkepot, dat is dus echt een redenering van lik-me-vestje. Ik heb niet eens zin er in op te gaan dus ik hoop dat het ironisch bedoeld is. Anders... Goden wat heb ik een hekel aan mensen die zichzelf met loze argumenten ergens uit willen lullen, straks beginnen ze nog met liegen! :P

Anyhoe, het is te doen met op je doorlus pagina de mime types in te stellen voor MP3's, vraag me nie hoe maar daardoor kan je aangeven wat er gedaan moet worden als zo'n link wordt aangeklikt. Verder al eens geprobeerd ze op te slaan als .txt of .zip? misschien testen ze alleen op mediazooi als .mp3 en .jpg oid. Kijk naar homestead...

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:16
Hier willen wij als GoT dus niet aan meewerken omdat het lame is :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.