heb net een nieuw toetsen bord van qware met multimedia toetsen. maar nu deze is aan gesloten start mijn pc niet meer op. met een ander toetsen bord start de pc wel gewoon op weet iemand wat dit kan zijn.
hoor een paar tikjes met opstarten als hij voor ide checkt
daarna vraagt ie via welke drive ik wil booten maar dan kan ik niets intoetsen omdat het toetsenbord niet werkt.
daarna vraagt ie via welke drive ik wil booten maar dan kan ik niets intoetsen omdat het toetsenbord niet werkt.
Verwijderd
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik krijg regelmatig de BIOS foutmelding "No keyboard present" o.i.d. (Met de hint om op F1 te drukken om door te gaan, is natuurlijk vrij lastig zonder toetsenbord
). Als ik nu de netvoeding van m'n PC eraf haal en meteen weer erop zet, doet ie het de tweede keer altijd. Raar maar waar
dit is de melding als ik het toetsen bord op een ander systeem aansluit: boot disk error
hoe kan een toetsen bord nou een error veroorzaken bij het selecteren van een bootdisk
hoe kan een toetsen bord nou een error veroorzaken bij het selecteren van een bootdisk
Verwijderd
probeer het is met een ander toetsenbord?Op dinsdag 16 april 2002 19:44 schreef wieirnga het volgende:
dit is de melding als ik het toetsen bord op een ander systeem aansluit: boot disk error
Misschien heeft dat succes
Pagina: 1