Gainward GF4 XP700 powerpack => Ook TV kijken ?

Pagina: 1
Acties:

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:56
Ik zit er over te denken om de Gainward Geforce 4 Powerpack XP700 te kopen (GF4 Ti 4400, dual dvi, tv in & tv out).

Maar ik vroeg me af of als je een video recorder/DVD speler tussen je TV kabel en de TV in van de kaart hangt of je dan ook TV kan kijken op je PC?
Of kan dat zelfs zonder enig aparaat ertussen ?

• Wild pigeon
Schop

Verwijderd

Koop je die geforce 4 op de groei? Maw. Ga je de rest van je systeem ook nog upgraden? Anders heb je denk ik niet veel nut van je geforce 4 en kan je ook af met een veel goedkopere kaart met tv-in.

Om antwoord te geven op je vraag: volgens mij kan je wel tv kijken, daar zullen best veel programma's voor zijn. Of het echter net zo werkt als een tv-kaart kan ik je niet vertellen.

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 09:35

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

zo ver ik weet kun je daar tv mee kijken want heeft een tv in maar ik denk dat je daar extra bekabeling/hardware voor nodig hebt

ps zo eerst de rest van pc uupgraden voordat je deze kaart koopt heeft namelijk niet veel zin want hij zal absoluut niet op volle snelheid gaan draaien kijk lieve voor een gf2 of een 3ti200 die zullem meer effect hebben denk ik en goedkoper zijn zodat je de rest kan upgraden

veel suc6

-Te huur

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je kunt daar alleen het kanaal mee bekijken dat op dat moment aktief is op je TV.
Wil je onafhankelijk van TV kunnen kijken, dan moet je er een video tussen drukken, de vidcard heeft immers geen tv-tuner.

• Wild pigeon
OK thanks!

BTW: Het is de bedoeling om de rest van mijn sys mee up te graden (alles behalve mijn netwerk kaart gaat vervangen worden :))
Pagina: 1