Mijn pc staat onder mijn bureau. Ik raak steeds per ongeluk de eject-knop aan. Is deze uit te schakelen? (Via Windows --> uitwerpen wil ik de lade laten opengaan)
Volgens mij is dit niet mogelijk, ik weet wel een manier het is een beetje vreemd maar het werkt wel: stroomdraadje van de ejectknop van je cd-rom door knippen
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits
Als je een plextor hebt kan het i.i.g. Zij hebben namelijk een heel fijn progsel, genaamd plextools en daarmee kan je lock cdrom zeggen, en dan doet de ejectknop het niet meer.
ik zou eens gaan zoeken of er meer van dat soort programma's te vinden zijn. Succes!
ik zou eens gaan zoeken of er meer van dat soort programma's te vinden zijn. Succes!
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Sja... het gaat om een Creative DVD 12x. Ik gebruik hem eigenlijk puur als cd-rom. Draadje doorknippen.... Is misschien wel wat. Kan ik die cd-rom zomaar openen? Of weer iemand een programma dat voor iedere cdrom werkt?
Er zijn zat proggies die je ejectknop blocken. Ga dat draadje maar niet doorknippen! want als je zometeen ooit dat ding nog onder dos wilt gebruiken heb je een goed probleem!
Sommige cdrom drives hebben een jumper daarvoor. Ik had vroeger een matshita of toshiba, 1 van die 2 iig, en daar kon het bij.
Waar moet die jumper dan zitten? Achterop? Ik kan daar namelijk niets vinden van een "disable eject" jumper of zoiets.
Ik zeg niet dat ie er bij jou ook opzit, maar het zou kunnen. Dat zou je in je handleiding moeten vinden. Anders kun je bovenstaande oplossingen eens proberen.
Pagina: 1