owkee, ik heb me pc in een koffer gebouwd voor LAN parties. Dit is dus een pc om mee te gamen, niet al te duur.
Nu kan ik alles met deze pc doen, spelletjes draaien stabiel zonder problemen. UT, Quake, Operation Flashpoint, Medal Of Honnor Allied Assault, e.d.
Alles ok, denk je dan, totdat ik MOHAA afsluit... kom terug op het bureaublad van win2k prof., seconde of 5 en dan reboot de pc ineens
Andere spelletjes doen dit niet. Voor de rest kan ik zonder problemen ook 3Dmark2001 draaien in een oneindige loop.
Creative of detonator drivers maken geen verschil. dat heb ik al geprobeert.
specs:
MSI K7T Turbo2
AMD xp1700+
Creative riva TNT2 M64 32MB AGP
3com 10/100mb nic
winbond 10mb nic
western digital 20GB hd
Philips 12/10/40 brander
250W compaq voeding (voltages zijn zeer goed en stabiel)
extra 12cm en 8cm casefan
mini tl buisje
Dat de voeding niet sterk genoeg is gaat er bij mij niet in, want dan zou ik tijdens de spelletjes en 3Dmark ook problemen moeten hebben.
Temperatuur van de processor kan ook niet want deze word tijdens het spelen niet meer dan 45 graden (daar zorgt de 12cm fan wel voor
)
wat, ohw wat is hier het probleem?
Nu kan ik alles met deze pc doen, spelletjes draaien stabiel zonder problemen. UT, Quake, Operation Flashpoint, Medal Of Honnor Allied Assault, e.d.
Alles ok, denk je dan, totdat ik MOHAA afsluit... kom terug op het bureaublad van win2k prof., seconde of 5 en dan reboot de pc ineens
Andere spelletjes doen dit niet. Voor de rest kan ik zonder problemen ook 3Dmark2001 draaien in een oneindige loop.
Creative of detonator drivers maken geen verschil. dat heb ik al geprobeert.
specs:
MSI K7T Turbo2
AMD xp1700+
Creative riva TNT2 M64 32MB AGP
3com 10/100mb nic
winbond 10mb nic
western digital 20GB hd
Philips 12/10/40 brander
250W compaq voeding (voltages zijn zeer goed en stabiel)
extra 12cm en 8cm casefan
mini tl buisje
Dat de voeding niet sterk genoeg is gaat er bij mij niet in, want dan zou ik tijdens de spelletjes en 3Dmark ook problemen moeten hebben.
Temperatuur van de processor kan ook niet want deze word tijdens het spelen niet meer dan 45 graden (daar zorgt de 12cm fan wel voor
wat, ohw wat is hier het probleem?