Toon posts:

[vb]waarom topic gesloten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=469595/1/25]

waarom is dit gesloten? er word wel gezegd van opsomtopic dit en dat maar er zijn toch ook post videokaart topics... nou waarom dan niet monitoren?

Anders sluit die plaatjes topics van die geforce4 en andere videokaarten ook maar :(

/me snapt het tegenwoordig niet meer op got :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
die videokaarten plaatjes gaan over een specifiek(nieuw) iets, en dan is het leuk om er plaatjes van te verzamelen.
Als je topics met post hier een plaatje van je monitor toelaat, krijg je binnen de kortste keren topics als: post hier een plaatje van je toetsenbord/muis. Dit heeft natuurlijk helemaal geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
* Glimi ziet een jankende kleuter voor zich die nog net uit weet te brengen met een pruillipje, "Jamaaaaaar...... Hij deed het ooooohk!"

maw, opsomtopics zijn ongewenst, maar soms kan er een door glippen of iets toevoegen (iets nieuws bijv) en die blijven dan open. Da's geen excuus waarom uwer topic niet dicht mag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic was de bekende druppel. Ik wil best een paar opsomtopics openlaten (wat ik volgens de regels helemaal niet hoef), maar het worden er nu wat teveel.

Ik vond het nou wel leuk geweest en erg nuttig vind ik het ook niet, ik wil hem wel in de huiskamer zetten, maar of dat veel zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
leuk :(