Kan iemand, die de opleiding Hogere Informatica aan de Hogeschool Zuyd (Heerlen) volgt/heeft gevolgd, vertellen in welke volgorde een databaseapplicatie ontworpen moest worden? Eerst werd altijd GSD/ERD gemaakt en daarbij het LGS. Kan iemand mij de juiste en complete volgorde (TKTRmatrix,CRUD,takentabel) van de modellen die je moest ontwerpen. Ik heb de modulehandleiding niet meer en via blackboard word ik niet toegelaten.
Tja. Kun je je vriendjes op die school niet mailen oid. Heb je geen telefoon, e-mail adressen of een school forum?
Hier hebben we in P&W geen donder aan iig.
We _zouden_ je misschien kunnen helpen als je enige uitleg had gegeven over de modellen (gare afkortingen, ken alleen ERD), dan hadden we misschien een oplossing kunnen geven die we zelf (dagelijks?) gebruiken. Maar zo wordt het iig niets imho.
Owjah, ik kan je niet helpen dus.
Hier hebben we in P&W geen donder aan iig.
We _zouden_ je misschien kunnen helpen als je enige uitleg had gegeven over de modellen (gare afkortingen, ken alleen ERD), dan hadden we misschien een oplossing kunnen geven die we zelf (dagelijks?) gebruiken. Maar zo wordt het iig niets imho.
Owjah, ik kan je niet helpen dus.
Denk dat je beter bij je klasgenoten te rade kan gaan ofzo?
Dit topic is gesloten.
![]()