[OC] fans -> uitermate relaxed!!!!

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 20:17
hej ff een zeer blij iemand hier :D

heb nu 3 enermax fans ingebouwd, en heb mijn kast nu dicht zitten. Ok, hij maakt wat meer herrie maar scheelt wel ff 18° stressed in cpu temp en mijn hd scheelt zelfs 20°. Heb er dus 2 ingebouwd in de zijkant van mijn kast: 1 op mijn cpu gericht en 1 vlak daaronder op mijn geforce3 gericht en 1 bovenin als uitvoer :p

op dit moment:
northwood 1800 @ 2400
stressed 38°
idle 29°

3dmark2001 se : 8499 compare url

mensen dit roelz....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
leuke OC :), al moet die northwood nog wel wat verder kunnen :P

je moet je sig nog aanpassen

edit: op welke snelheid loopt je geheugen nu? en van welk merk is het(en wat voor merk chips zitten erop)?

• Lord_T
sig is aangepast [:D]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2025
Fotoww >:)

• Lord_T
Op dinsdag 16 april 2002 18:16 schreef SH007 het volgende:
leuke OC :), al moet die northwood nog wel wat verder kunnen :P

je moet je sig nog aanpassen

edit: op welke snelheid loopt je geheugen nu? en van welk merk is het(en wat voor merk chips zitten erop)?
geheugen is samsung en dat loopt dus nu op 1064 Mhz >:)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:53
<table width="80%" border="1" bordercolor="black" bgcolor="white" cellpadding="4" cellspacing="0" align="center"><tr><td width="25%" align="center"><font size="2" color="blue">Phreak Interrupt! :Y)</font></td>
<td width="55%" align="left"><font size="2">Ik heb je topictitel veranderd. Houd je please aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/.
</font></td></tr></table>
Pagina: 1