Ik heb op internet een site gevonden waar ik een heleboel muziek kan beluisteren, maar niet kan downloaden.. Als ik een nummertje daar op die site aanklik dan start winamp automatisch op en begint hij het mp3'tje af te spelen.. ik kan zo ook een hele playlist aanmaken en al die mp3'tjes achter elkaar laten draaien.. Maar het is toch ook wel mogelijk om al die nummers die in je playlist staan tegelijkertijd naar je pc te downloaden wanneer je ze aan het luisteren ben?? Wanneer m'n computer die mp3'tjes afspeelt dan slaat hij die toch automatisch ergens in een temp map op?? Weet iemand misschien welke map dit is? Of hoe het mogelijk is om die muziek te downloaden?? Ik draai Windows XP Pro.. bedankt alvast!
Muziek downloaden kan, maar niet via een winamp playlist, teminste, je moet iig een HTTP/FTP server erbij plaatsen 
Verder worden de bestanden niet ergens in een temp map opgeslagen voor zover ik weet
Verder worden de bestanden niet ergens in een temp map opgeslagen voor zover ik weet
Ik weet iig wel dat ik ze kan downloaden wanneer ik de complete url die ik haal uit de winamp file info, past in internet explorer.. dan gaat ie het mp3'tje downloaden zonder een directory of iets op te geven.. Er staat alleen dat ie het in één of andere temp map opslaat.. Wanneer hij dan klaar is met downloaden, start ook weer winamp op en begint hij het mp3'tje alsnog te spelen...
rechtsklikken en dan "save target as" zal het dan ook wel doen denk ik.... (doel opslaan als)
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Ok, het is iig al gelukt om het mp3'tje te downloaden op een plek waar ik hem gewoon terug kan vinden.. Complete url pasten in een email bericht.. dan dat bericht naar jezelf sturen en in dat bericht wat je net van jezelf gehad hebt, die url rechts aanklikken en "opslaan als" aanklikken.. Dit is wel een hele kromme manier maar zo werkt het iig wel.. Maar het moet toch wel makkelijker kunnen?? Niet dan?
probeer datzelfde eens op een andere computer, en merk dat het niet werkt 
Wat jij wilt kan niet met een winamp playlist..
Wat jij wilt kan niet met een winamp playlist..
Verwijderd
ja.. zoals Paitor zei..Op dinsdag 16 april 2002 18:34 schreef blakez het volgende:
Dit is wel een hele kromme manier maar zo werkt het iig wel.. Maar het moet toch wel makkelijker kunnen?? Niet dan?
Zoals Paitor het zegt werkt het dus niet
Wanneer ik op die site op een mp3 klik met m'n RMB dan kan ik wel kiezen voor "opslaan als" maar dan gaat hij het bestand downloaden als een winamp playlist en niet als een mp3.. Het werkt ook niet wanneer ik het opslaan als "alle bestanden" en er dan .mp3 acher zet..
Ik wil je best die site toesturen hoor, maar dan is het wel makkelijk dat er iets van een email adres in je profiel staatOp dinsdag 16 april 2002 18:47 schreef basch het volgende:
Ik ben nieuwgierig! Wat is het adres van die site? Mail het evt. anders...
ff url pasten in superbot, die download de hele site...doe ik ook regelmatig, werkt perfect met mp3
Verwijderd
gewoon ff in winamp zien onder "preferences > plug-ins > input > nullsoft mpeg audio decoder", daar klikken op "configure" en dan op het tabje "streaming(!)" dan kan je daar aangeven onder "saving": "save files to:<directory>"
en dan dumpt 'ie alles wat je streamt in de aangegeven directory....
dat zocht je toch?
en dan dumpt 'ie alles wat je streamt in de aangegeven directory....
dat zocht je toch?
Verwijderd
ja je was me net voor
. Je kan ook als je het leuker vind om er wavjes van te maken gewoon zorgen dat ie het automatisch naar wav streamt kan je het gelijk op een cd'tje pleuren.
Hee bedankt!! Dat is wat ik zoek, zo kan ik ze gelijk naar m'n HD laten streamen in een directory waar ik ze terug kan vinden.. nogmaals bedankt
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Pagina: 1