MSDE development en deployment

Pagina: 1
Acties:

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 22:13

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Effe een vraagje. Ik ben op het moment eens aan het kijken naar MSDE als local data engine, welke in de eerste instantie gebruikt zal worden op een enkel desktop systeem. Ik ben dus druk bezig met het bekijken hoe en wat als ik C# gebruik en MSDE 2000. Zijn er op het net ergens goede tutorials of andere documentatie m.b.t. het deployen van MSDE 2000 met een C# applicatie? Specifiek de deployment van MSDE 2000 en de database related dingen.

De informatie in de MSDN library is of out-of-date of lekker vaag.

Verwijderd

Een beetje off-topic maar: is die MSDE 2000 al lang uit? Ik ken alleen een MSDE op basis van SQL Server 7...

Is er geen Merge Module van MSDE 2000? Anders zal je een silent install moeten doen. Bij de vorige MSDE stond dit uitvoerig besproken in een .txt bestanje :).

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 22:13

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 18:37 schreef KoenM het volgende:
Een beetje off-topic maar: is die MSDE 2000 al lang uit? Ik ken alleen een MSDE op basis van SQL Server 7...

Is er geen Merge Module van MSDE 2000? Anders zal je een silent install moeten doen. Bij de vorige MSDE stond dit uitvoerig besproken in een .txt bestanje :).
MSDE 2000 is gewoon onderdeel van Microsoft SQL Server 2000, maar ook van Visual Studio .NET. Ik kan geen merge modules vinden, eens even een zoek opdrachtje uitvoeren om nog eens te kijken.

Verwijderd

MSDE 2000
MSDE 2000 comes with 17 language neutral and 8 English merge modules. Most of them are dated August 6, 2000. MSDE is part of the SQL Server 2000 package.

There are several versions of MSDE 2000 merge modules (listed in chronological order):

SQL Server 2000 CD includes MSDE merge modules which include several known bugs
SQL server refresh CD (Nov 2000 - English) build 194.05 includes some bug fixes for the merge modules
Knowledge base articles Q274224 and Q281184 include some hot fixes that became available after the refresh cd was released
MSDE 2000 SP1 CD includes updated merge modules that will install MSDE on a machine without having to patch it