Toon posts:

mx-stream router voor kabel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een mx-stream abbo.Maar ik wil over stappen naar kabel internet is sneller(hoop ik).IK heb mijn adsl modem getweakt als router.NU is mijn vraag kan ik de router ook gebruiken als router voor het kabelinternet??.Ik ga trouwens naar kabelfoon en super abb. dus als iemand voor mij suggesties heeft over kabelfoon wil ik graag weten.Ik dan k jullie

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
volgens mij kan het niet, want dat (getweakte)ADSL modem blijft een ADSL modem. Het heeft ook geen ingang voor voor gewoon ethernet.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Een echte router had wel gekunt misschien maar je adsl modem is en blijft een adsl modem en geen kabel modem.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• SH007
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 17:58 schreef FastBunny het volgende:
Een echte router had wel gekunt misschien maar je adsl modem is en blijft een adsl modem en geen kabel modem.
een kabel modem zul je altijd nog nodig hebben. (naast een router)

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel de adsl modem is nu een router.Zo kan ik toch de gegevens van de kabel in voeren in deze modem??En natuurlijk ik moet de kabelmodem ook hebben ik weet dat.

Verwijderd

Kabelfoon ?
Dat meen je niet.. Ik ben blij dat ik daar net vanaf ben !
Is de slechtste provider ever !!

Ben juist overgestapt op Cistron ADSL... een verademing..
Bij kabelfoon:
-slechte (lees: geen) service
-meerdere keren per dag de verbinding verbroken
-waardeloze datalimiet

Geloof me: je wilt nIET bij Kabelfoon zitten.
Voor hetzelfde geld... (69 euro) zit je bij Cistron.. vele malen beter (stabieler, betere service).

• SH007
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 18:14 schreef enmot het volgende:
Ik bedoel de adsl modem is nu een router.Zo kan ik toch de gegevens van de kabel in voeren in deze modem??En natuurlijk ik moet de kabelmodem ook hebben ik weet dat.
nee, dat kan niet. Dat modem heeft nu ook een router in zich, maar die werkt alleen met de adsl verbinding die het modem opzet. Tevens kun je je kabelmodem niet in het adsl modem stoppen omdat dat ding geen gewoon ethernet-in heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik heb nu mx-stream en ik vindt de download zo traag :(:(. ok het is wel constant bij mx maar toch.En wij hebben geen cistron hier in de buurt :(:(.Anders had ik dat ook wel genomen.

• SH007
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 18:29 schreef enmot het volgende:
Ja maar ik heb nu mx-stream en ik vindt de download zo traag :(:(. ok het is wel constant bij mx maar toch.En wij hebben geen cistron hier in de buurt :(:(.Anders had ik dat ook wel genomen.
de downloadsnelheid van mxstream valt best mee. Mxstream heeft tevens een stabiele verbinding die er zo goed als nooit uitvliegt. Bij de meeste kabelproviders(en kabelfoon zo te horen ook) is de verbinding niet echt stabiel. 's Nachts zul je misschien een snelle download hebben, maar overdag gaat waarschijnlijk alles stukken trager.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net bij mensen informatie ingewonnen over kabelfoon en de meeste zijn er niet blij mee.Want als ze naar c-dance luisteren op het net moet de pc steeds bufferen en dat bij de medium abb. :(:(.Dus ik blijf maar lekker bij mx-stream.En ik hoorde net dat hier per juni cistron komt :).Dan kijk ik wel tegen die tijd aan.
Pagina: 1