Beste Tweakers,
ik heb even een pop up gemaakt, waarin mensen zich voor de SMS service kunnen aanmelden. Nu moet de pop up na het invullen en submitten van de gegevens:
-de gegevens checken,
-de gegevens opslaan,
-venster sluiten, hoofdvenster wat er achter ligt: pagina waarin persoon in ingelogd weergeven.
Hij werkte tot voor kort toen ik een aanpassing heb gemaakt.
De rest klopt als eht goed is. Pop up ook te zien op: Http//www.allesoversms.nl --> in de linkerkolom op het linkje/plaatje "Nog geen lid? Registreer dan nu!" te drukken.
Kan iemand mij helpen?
ik heb even een pop up gemaakt, waarin mensen zich voor de SMS service kunnen aanmelden. Nu moet de pop up na het invullen en submitten van de gegevens:
-de gegevens checken,
-de gegevens opslaan,
-venster sluiten, hoofdvenster wat er achter ligt: pagina waarin persoon in ingelogd weergeven.
Hij werkte tot voor kort toen ik een aanpassing heb gemaakt.
code:
1
2
3
4
| <FORM METHOD="post" NAME="aanmelden" ACTION="http://allesoversms.smsactueel.nl/member/newmember.phtml" ONSUBMIT="window.close(); return BeforeSend(); return targetopener(this,true);"> |
De rest klopt als eht goed is. Pop up ook te zien op: Http//www.allesoversms.nl --> in de linkerkolom op het linkje/plaatje "Nog geen lid? Registreer dan nu!" te drukken.
Kan iemand mij helpen?