Toon posts:

[CM] Keybord zonder ledjes met maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okee het zit zo :

Ik heb een draadloos toetsenbord van trust. Daar zitten geen num-lock lampjes op e.d. en dat is erg irritant.

Mijn vraag :
Er zit een trust sticker op het toesenbord, waar bij een normaal toetsenbord die ledjes zitten, Als ik het toetsenbord open schroef zou ik hier dan ledjes in kunnen maken? Heb namelijk geen zin om de garantie voor niks te verspelen... Heeft iemand dit al eens gedaan? Ik heb verder geen gegevens alleen dit : Trust US Wireless Keybord. Meer staat er niet op...

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
volgens mij gaat dat niet zomaar, want ik denk dat er binnenin geen mogelijkheid is om ledjes in te zetten(ze moeten ook nog aangestuurd worden).
Tevens lijkt het me ook niet zo'n slim idee, omdat de batterij dan sneller leeg is(er zitten niet voor niets geen ledjes in).

Als je toch wilt kunnen zien of NumLcok/CapsLock/ScrollLock aanstaan kun je ook winbar/statbar gebruiken.

Verwijderd

nou ik zou gewoon zowiezo een ander tbord nemen want TRUST IS BRAKKE KUT ZOOI!!!!!

eh het moet wel kunnen gewoon ff kijken iets met google zoeken ofzow.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 17:31 schreef SH007 het volgende:
volgens mij gaat dat niet zomaar, want ik denk dat er binnenin geen mogelijkheid is om ledjes in te zetten(ze moeten ook nog aangestuurd worden).
Tevens lijkt het me ook niet zo'n slim idee, omdat de batterij dan sneller leeg is(er zitten niet voor niets geen ledjes in).

Als je toch wilt kunnen zien of NumLcok/CapsLock/ScrollLock aanstaan kun je ook winbar/statbar gebruiken.
Dat is juist het vagen, Onder die trust sticker zitten al die gaatjes... Daarom zoek ik iemand die hem al eventueel gemod heeft... Ik heb zelf een hele tijd infobar gebruikt, en je hebt gelijk, Das ook een optie.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 17:32 schreef GuusD het volgende:
nou ik zou gewoon zowiezo een ander tbord nemen want TRUST IS BRAKKE KUT ZOOI!!!!!

eh het moet wel kunnen gewoon ff kijken iets met google zoeken ofzow.
Trust werkt hier goed hoor... Ik heb nergens last van...

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 17:33 schreef Viper3.5 het volgende:

[..]

ehm ik pcies dezelfde gehad...

eerste maand echt een leuke tool maar ik had telkens storing ed. op gegeven moment was het helemaal mooi: als ik de bijv. s in typte kwam de n op het beeld :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op dinsdag 16 april 2002 17:33 schreef Viper3.5 het volgende:

[..]

als je geen status ledjes geen probleem vindt, waarom wil je dan modden :? ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 17:35 schreef Spider.007 het volgende:

[..]

als je geen status ledjes geen probleem vindt, waarom wil je dan modden :? ;)
Ze zittn wel op mijn ontvanger... Maar zit stil en wil wat doen :)

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op dinsdag 16 april 2002 17:36 schreef Viper3.5 het volgende:

[..]

Ze zittn wel op mijn ontvanger... Maar zit stil en wil wat doen :)
oke, trouwens best wel grappig dat die gaten erin zitten; je kan dat ding toch gewoon open schroeven en zien of er op de printplaat rekening is gehouden met LEDjes?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 17:39 schreef Spider.007 het volgende:

[..]

oke, trouwens best wel grappig dat die gaten erin zitten; je kan dat ding toch gewoon open schroeven en zien of er op de printplaat rekening is gehouden met LEDjes?
Ik denk nog een beetje aan mijn garantie... Hij is alleen nietverzegeld... Denk dat i het er maar gewoon op waag :)

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op dinsdag 16 april 2002 17:40 schreef Viper3.5 het volgende:

[..]

Ik denk nog een beetje aan mijn garantie... Hij is alleen nietverzegeld... Denk dat i het er maar gewoon op waag :)
Zo duur kan een Trust produkt toch nooit zijn :P. Dan koop je gewoon een nieuwe (en hij zal heus niet kapot gaan van het kijken (maar goed, het is wel een trust.... :) ))

---

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 17:40 schreef Viper3.5 het volgende:

[..]

sode zo`n cursus blind typen heb je niet veel aan zo.
heb dit getypt zonder boven kant

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 17:51 schreef Viper3.5 het volgende:

[..]

sode zo`n cursus blind typen heb je niet veel aan zo.
heb dit getypt zonder boven kant
Okee... Hij doet het nog, en het is helaas niet mogelijk :(

Verwijderd

waarom heb je uberhaubt een Trust genomen, mijn Logitech Cordless Desktop rules gewoon en ownt jouw trust kloteding hard....

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op dinsdag 16 april 2002 17:59 schreef asesin0 het volgende:
waarom heb je uberhaubt een Trust genomen, mijn Logitech Cordless Desktop rules gewoon en ownt jouw trust kloteding hard....
TROLL :(

---

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 18:01 schreef Spider.007 het volgende:

[..]

What?

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op dinsdag 16 april 2002 18:03 schreef asesin0 het volgende:

[..]

What?
je geeft alleen nutteloze informatie over het feit dat jouw Logitech zijn 'kloteding hard ownt'. Trust is een aardige keus voor mensen met een beperkt budget

---

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 18:01 schreef Spider.007 het volgende:

[..]

dit is GoT forum, geen T.net... t.net freak :+ :D
Pagina: 1