Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Ja, zo zou ik het onder Slackware ofzo doen, maar onder Debian moet het toch makkelijker kunnen
Je zou eens naar de .config van de bijgeleverde kernelimages kunnen kijken, ik weet niet precies wat de standaard is maar het zou kunnen dat daarbij wel de sb-module meegeleverd wordt. De oplossing die altijd goed zal werken is inderdaad je kernel hercompileren.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Waarom denk je dat? Kernel opnieuw compilen is bijna altijd de "beste" manier om ondersteuning te krijgen voor datgene wat je nodig hebt.Op dinsdag 16 april 2002 17:18 schreef corani het volgende:
Ja, zo zou ik het onder Slackware ofzo doen, maar onder Debian moet het toch makkelijker kunnen
Misschien dat als je een standaard debian kernel gebruikt, je nog extra modules los kan installeren (zoek ff in dselect of met apt-), maar ik zou opnieuw de kernel compilen (en alle overbodige dingen eruit flikkeren).
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik zoek ook niet de *beste* manier, maar de makkelijksteOp dinsdag 16 april 2002 17:21 schreef Creepy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Kernel opnieuw compilen is bijna altijd de "beste" manier om ondersteuning te krijgen voor datgene wat je nodig hebt.
Ik ga nu maar ff een andere kernel-image installeren, en hopen dat die completer is
Pagina: 1