Ik zou graag wat advies en eventueele opmerkingen van dit systeem willen hebben. Het is zeker veel geld, en vandaar dat ik er geen spijt van krijgen wil.
Nieuw :
Asus A7V333,SocketA,KT333,3xDDR,Audio,RAID,US
Kingston Dimm 512Mb DDR Sdram PC2700 333Mhz
CoolerMaster CPU Cooler AMD SocketA 1.4Ghz/2000+
AMD Athlon XP 2000+, 266Mhz, SocketA
Asus AGP-V8460 GeForce4 Ultra DT, 128MB, DVI
2X IBM Deskstar 120GXP, 80Gb, IDE, 7200rpm U-ATA
2x CoolerMaster Design Harddisk Cooler
Sony MultiScan CPD-G520, 21",FD Trinitron
Oud :
Antec 340Watt dragon midi kast
plexwrite 24x10x40
IBM 60GXP 40GB
3com nic
Dynalink ISDN Card
Creative 5.1 speaker setje
--------------------------------------------
Wat vinden jullie van dit systeem? Alle opmerkingen zowel negatief en positief zijn welkom. Over 2 weken moet ik het bestellen.
Vragen:
Die cooler zal wel niet al te best zijn, ik wil hier later graag een alpha pal cooler op dumpen
. Kan ik met deze cooler even de mei vakantie door?
Hardeschijf, heb hier verschilende topics/reviews gelezen en ik kom er eigenlijk nog steeds niet uit.
IBM: Snelste disk, maar toch minder betrouwbaar
Maxtor D740X 80GB:Langzaam (in raid) veel beter te vertrouwen
WD120GB 8cache special ed : Vrij snelle disk, niet veel beter te vertrouwen dan de ibm. Heeft ook 60 gig minder voor deze prijs catagorie.
Ik heb er dus 2 coolermaster hdisk bay coolers bij omdat de ibm's vaak kapot gaan door overhitting, dus hoop ik dat ik nu hier geen last meer van heb.
Ik lees verschilende problemen met de a7v333, vooral met de geheugen problemen. Het board is vrij nieuw, dus nieuwe bios updates komen vanzelf wel. Asus zegt dat dit board aleen met tayan chips(geheugen) werkt. Weet niet wat voor chips kingston heeft, iemand idee of kingston geheugen met dit board stabiel zal lopen?
Verder zal mijn voeding dit wel alemaal trekken? Het is een antec 340w voeding.
Verder wil ik een raid systeempje draaien, hoop dat de onboard raid een beetje aardig presteert.
De videokaart, asus is gewoon een goed merk. Jammer dat de kaart niet zo goed word gecoold. Leadtek heeft betere cooling, maar ik zie aleen de Leadtek Winfast A250 Ultra TD,GF4 Ti4600,128Mb DDR en de asus is 8460? Welke kaart is sneller (lees beter)?
All jullie advies en opmerkingen zijn welkom
Ik heb zo'n beetje alle reviews en topics gelezen maar toch vraag ik het nog even aan jullie.
Alsvast bedankt
Nieuw :
Asus A7V333,SocketA,KT333,3xDDR,Audio,RAID,US
Kingston Dimm 512Mb DDR Sdram PC2700 333Mhz
CoolerMaster CPU Cooler AMD SocketA 1.4Ghz/2000+
AMD Athlon XP 2000+, 266Mhz, SocketA
Asus AGP-V8460 GeForce4 Ultra DT, 128MB, DVI
2X IBM Deskstar 120GXP, 80Gb, IDE, 7200rpm U-ATA
2x CoolerMaster Design Harddisk Cooler
Sony MultiScan CPD-G520, 21",FD Trinitron
Oud :
Antec 340Watt dragon midi kast
plexwrite 24x10x40
IBM 60GXP 40GB
3com nic
Dynalink ISDN Card
Creative 5.1 speaker setje
--------------------------------------------
Wat vinden jullie van dit systeem? Alle opmerkingen zowel negatief en positief zijn welkom. Over 2 weken moet ik het bestellen.
Vragen:
Die cooler zal wel niet al te best zijn, ik wil hier later graag een alpha pal cooler op dumpen
Hardeschijf, heb hier verschilende topics/reviews gelezen en ik kom er eigenlijk nog steeds niet uit.
IBM: Snelste disk, maar toch minder betrouwbaar
Maxtor D740X 80GB:Langzaam (in raid) veel beter te vertrouwen
WD120GB 8cache special ed : Vrij snelle disk, niet veel beter te vertrouwen dan de ibm. Heeft ook 60 gig minder voor deze prijs catagorie.
Ik heb er dus 2 coolermaster hdisk bay coolers bij omdat de ibm's vaak kapot gaan door overhitting, dus hoop ik dat ik nu hier geen last meer van heb.
Ik lees verschilende problemen met de a7v333, vooral met de geheugen problemen. Het board is vrij nieuw, dus nieuwe bios updates komen vanzelf wel. Asus zegt dat dit board aleen met tayan chips(geheugen) werkt. Weet niet wat voor chips kingston heeft, iemand idee of kingston geheugen met dit board stabiel zal lopen?
Verder zal mijn voeding dit wel alemaal trekken? Het is een antec 340w voeding.
Verder wil ik een raid systeempje draaien, hoop dat de onboard raid een beetje aardig presteert.
De videokaart, asus is gewoon een goed merk. Jammer dat de kaart niet zo goed word gecoold. Leadtek heeft betere cooling, maar ik zie aleen de Leadtek Winfast A250 Ultra TD,GF4 Ti4600,128Mb DDR en de asus is 8460? Welke kaart is sneller (lees beter)?
All jullie advies en opmerkingen zijn welkom
Alsvast bedankt