[topic=469819/1/25]
waarom heb ik een slotje? kan hij dan niet gewoon verplaatst worden?..
waarom heb ik een slotje? kan hij dan niet gewoon verplaatst worden?..
Verwijderd
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dat heeft hij al gezegd.Op woensdag 17 april 2002 10:14 schreef DeaT het volgende:
haha van mij hoeft hij niet verplaatst te worden
die snow gast vindt hem daar niet thuis horen... dus zet hem dan maar neer waar hij wel thuis hoort, en als dat de meest juiste plek is zet dr dan ook geen slotje op dan
Je zult dus nog wat geduld moeten hebben of kijk of je het in HA mag posten.Op dinsdag 16 april 2002 17:07 schreef ItSnows het volgende:
En daar komt bij: in SG/HK kun je nog niet komen.
Dit zit wel heel dicht tegen flamen aan, jou topic hoort daar gewoon niet en dus gaat hij gewoon volgens de regels op slot, jammer voor je maar zo gaat dat.Op woensdag 17 april 2002 10:27 schreef DeaT het volgende:
geduld hebben? is hij zo traag van begrip dan?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Die opmerking was dus voor jou bedoeld, ik quotte ItSnows om jou nog een keer te laten zien dat het al gezegd was waar je dit kunt posten.Op woensdag 17 april 2002 10:27 schreef DeaT het volgende:
geduld hebben? is hij zo traag van begrip dan?
Op dinsdag 16 april 2002 23:19 schreef DeaT het volgende:
ow en zeg ook ff tegen Kaj. dat hij t niet goed snapt
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
En jij bent...?Op dinsdag 16 april 2002 23:19 schreef DeaT het volgende:
dan mag jij mij gaan vertellen waar hij wel thuis hoord en hem daar naartoe gaan verplaatsen..
Natuurlijk meneer, right away.ow en zeg ook ff tegen Kaj. dat hij t niet goed snapt
Ga jij eens even manieren leren, of als dat niet lukt lekker buiten spelen ofzo.Op woensdag 17 april 2002 10:14 schreef DeaT het volgende:
haha van mij hoeft hij niet verplaatst te worden
die snow gast vindt hem daar niet thuis horen... dus zet hem dan maar neer waar hij wel thuis hoort, en als dat de meest juiste plek is zet dr dan ook geen slotje op dan
Heb je mijn eerdere posts gelezen?Op woensdag 17 april 2002 11:58 schreef DeaT het volgende:
iemand een id waar hij anders zou moeten?
HA is niet meerOp woensdag 17 april 2002 12:00 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Heb je mijn eerdere posts gelezen?
Daar staat een leuke suggestie in, HA dus.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq