Zal er vast wel zijn, maar niet in NL dacht ik.
Waarom? Wil je je foon weer terughalen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
wil je een gejatte foon terugzoeken en de nieuwe eigenaar neerknuppelen?
Of iemand tracken = privacy schending!
Of iemand tracken = privacy schending!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
ja je vind geheid je mobiel terug hoorOp dinsdag 16 april 2002 16:53 schreef GGS_VR6 het volgende:
[..]
![]()
bestaat dat in belgie???en ik vind het ook privacy schending..
maar ik ben namelijk vertegenwoordiger en zou ook liever hebben dat het NIET bestaat;-)
maar ik ben namelijk vertegenwoordiger en zou ook liever hebben dat het NIET bestaat;-)
Natuurlijk is die software er ook in NLOp dinsdag 16 april 2002 16:47 schreef GGS_VR6 het volgende:
Zal er vast wel zijn, maar niet in NL dacht ik.
Nieuw: DiscVault — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault
Nou ik denk niet dat je zomaar aan die software komt, dat zal de privacy schenden.
Ze kunnen nog veel meer, alleen het mag niet gebruikt worden. Bijvoorbeeld je snelheid en zo.
Het werkt simpel, afstand tot een mobiele-paal en hoe lang het duurt dat een signaal weer terug is, zo kan iedereen op de meter nauwkeurig gevolgd worden als ze willen.
Het werkt simpel, afstand tot een mobiele-paal en hoe lang het duurt dat een signaal weer terug is, zo kan iedereen op de meter nauwkeurig gevolgd worden als ze willen.
no comment
Voor zo ver ik weet is het er ook al voor vrachtwagens ipv GPS plaats bepaling...Op dinsdag 16 april 2002 17:53 schreef TheVisionMaster het volgende:
[..]
Natuurlijk is die software er ook in NLalleen zijn denk ik alleen Justitie etc... gerechtigd die software te gebruiken...onwja..en telecombedrijven...maar 'k denk niet dat je ff iets kunt downloaden van het internet en dan iemand kunt tracen..hehe...hmm..me buurman zit in de Mobiele Telecom...toch eens ff met hem babbelen
One of the animals has left its cage today.
Pagina: 1