Apache probleem

Pagina: 1
Acties:

• Recoil
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Keej
apache server opgestart alles goed ingesteld op het intranet werkt alles alleen van buitenaf niet....
Ik heb een Speedtouch Pro modem/router van alcatel met mxstream.
Heb via telnet netjes poorten geforward etc.
Dus nu kunnen het 2 dingen zijn:Of mxstream blokt het of ik moet nog wat inst6ellingen aan mijn router veranderen...
Mijn OS is winXP pro..
Pleas help

• jjvddoes
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10-2011
Ik heb net apache server op mijn computer en ik moet nog een helehoop leren maar ik heb hem wel werkende over het internet gekregen. Ik begrijp alleen een ding niet, heb je nou je modem getweaked dat ie ook als router fungeert of heb je een aparte router zoals ik, ik heb een vigor 2200e van draytek, ik heb er gewoon voor gezorgt dat hij poort 80 door wijst naar mijn computer op diezelfde poort 80, ik laat hem niet redirecten omdat dat bij mij niet lukte.
mxstream is het probleem dus niet, bij mij werkt het ook, ik denk dat je nog een keer goed je instellingen moet nakijken, als je net zo als ik ook een vigor 2200e hebt moet je het ff zeggen, dan kan ik je wel verder helpen denk ik.

Greetz, Jelle

___**---De metselaar die van de ladder stortte. Wiens hoofd sloeg op de keien tot een omelet---**___

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hoi, ik heb je topic Verplaatst naar [forum=19]
Je vraag/topic is niet van dien aard dat het in Professional Networking & Servers geplaatst kan worden.
Ik raad je aan om de FAQ er eens op na te lezen;
<li> [topic=439409/1/50]
<li> [topic=439442/1/50]
<li> [topic=439616/1/50]

Quote uit de FAQ:
:? Ik heb apache op Win98 draaien, maarhij doettut niet!!

Tja .. helaas denken velen nog steeds dat iets wat een beetje vreemd is, ook meteen PNS is.
Dat is dus NIET zo.
Apache is een webserver, zoals er vele anderen zijn.
Heb je dus een probleem met je webserver, plaats dan een topic in [forum=10]
Denk je toch dat je een zwaar geval hebt, die in ANS moet, leg dan duidelijk uit wat

het probleem is en wat de foutmelding is (of wat de logfile zegt).

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Recoil
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Apachew werkt best alleen de router niet...
en ik heb zo'n alcatel adsl speedtouch modem die je ook als router kan gebruiken..