Toon posts:

goeie site over 'echte' netwerken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een site waar op een gebruiksvriendelijke manier gesproken wordt over netwerken en hoe ze te installeren en die niet alleen over thuisnetwerken gaat. Aangezien hier op GoT kenners zitten, vraag ik het aan jullie. Wie kan me helpen? Hartelijk dank

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net

Wat is je probleem ? Dat praat wat makkelijker namelijk. ;)

• capedro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 09:15
Op dinsdag 16 april 2002 16:41 schreef cliffsmoke het volgende:
ik zoek een site waar op een gebruiksvriendelijke manier gesproken wordt over netwerken en hoe ze te installeren en die niet alleen over thuisnetwerken gaat. Aangezien hier op GoT kenners zitten, vraag ik het aan jullie. Wie kan me helpen? Hartelijk dank
Ik denk dat je voor meer 'echte'(complexere) netwerken toch meer een bepaalde basiskennis moet hebben.

Enig idee over de technieken.
• Ethernet
• TCP/IP
• DHCP
• en nog meer...

En dan hebben we het niet echt meer over gebruikersvriendelijke documentatie... dan gaan we gooien met moeilijke termen.

Een thuisnetwerk is een leuk begin om te gaan stoeien...

Althans zo denk ik er over!

My weblog

Verwijderd

Topicstarter
het is eigenlijk een soort opdracht voor school om zo'n site te vinden. We hebben nu (op hoge school) al een goede basis gehad ivm netwerken. Dit trimester begint het serieuzere werk en daarom moeten we zo'n site zoeken. Ik heb al wat gezocht maar nog niet echt gevonden wat ik zocht...

• capedro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 09:15

My weblog