laserprinter

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• thrax
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06-2025
Ik zoek een fuserunit voor mijn printer, een hp laserjet 4p. Iemand een idee waar je die dingen nog krijgen kan?

"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"

Verwijderd

Inmac volgens mij

Verwijderd

Probeer het eens bij www.microfix.nl, die kunnen alle laserprinters repareren. Ze verkopen ook nieuwe en gebruikte onderdelen. Zelfs mijn HP Laserjet IIP print weer als een tierelier!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 18:16

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Als je fuser stuk is dan kan je beter ff kijken WAT er mis is. zo'n ding is nogal prijzig n.l. zelf repareren is veeel goedkoper.
vaak is gewoon de halogeen lamp/verwarmings element in de fuser stuk. had ook zoiets in een 5M, fuser lamp kappot, koste me 68Piek voor een nieuw (besteld in VS, is inc. verzendkosten, had 'm in 3 dagen thuis)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• thrax
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06-2025
Hij doet het weer :) (lijkt..)

Het probleem was dat het papier soms verkreukeld werd door de fuser en de bovenste hoek van het papier was vaak vaag. Nu heb ik de fuser even goed schoongemaakt en het lijkt nu weer goed te gaan. Net even een docje uitgeprint van 489 pagina's en dat ging gewoon goed.

Overgens is de aandrukrol van de fuser ook niet helemaal egaal meer, maar dat lijkt de afdrukkwaliteit niet te beinvloeden, want die is nu gewoon perfect.

Bedankt voor de reps! :)

"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"