[PS2] Memorycard

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• DeaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-12-2025
staat deze nog ergen in de pricewatch? ik kan hem namelijk niet (meer) vinden...

of heeft iemand een id wat een goedkope prijs is en waar hij voor die prijs te krijgen is..

en bestaan er ook memory cards met meer capaciteit net zoals die onofficiele dingen voor de psx.. met bv 24 x 15 blokjes in plaats 1 x 15 blokjes..

Verwijderd

Dan kijk je toch ff :D

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op dinsdag 16 april 2002 16:34 schreef DeaT het volgende:
staat deze nog ergen in de pricewatch? ik kan hem namelijk niet (meer) vinden...

of heeft iemand een id wat een goedkope prijs is en waar hij voor die prijs te krijgen is..

en bestaan er ook memory cards met meer capaciteit net zoals die onofficiele dingen voor de psx.. met bv 24 x 15 blokjes in plaats 1 x 15 blokjes..
PS 2 mem cards werken niet met het blokjes systeem, het is nu gewoon 8 mb en iedere savegame is tuusen de 10 en 400 kb.

• DeaT
  • Laatst online: 07-12-2025
Op dinsdag 16 april 2002 16:35 schreef ThaDaywalker het volgende:
Dan kijk je toch ff :D
erum!?!?! dat heb ik dus gedaan,... ik kan t niet vinden!! jij wel dan, of is dit weer zo'n nutteloze post?..

ah, normaal zijn ze dus 8mb, zijn er dan ook memcards met bv 16mb?.. en wat is ongeveer de prijs?

Verwijderd

Ik zal even voor je kijken maar dit hoort niet in SP ;) Dus je kunt een slotje verw88 :+

Verwijderd

Nee zo te zien staan ze er niet (meer) :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.