Toon posts:

[CM] Zelfbouw cases.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik zit net wat bij mezelf te denken dat ik ook wel zoŽn case wil maken zelf. Maar zit met het volgende probleem een beetje in me hooft, ik heb der een paar weken -maanden werk meej, en kost wat geld(?) en als het dan af is (een houten kast ofzo) wat doe ik der dan meej ? ik zet er een computer in maar als je computer in een kast van 50x50x50 zit dan kan je immers nooit ergens mooi bergen ook zie ik van die kofermods daar raakt je toch op uitgekeken oplaast en wat moet je der dan meej ???

(oja als t-mug genoeg geld heeft gaat een plexi case bouwen met alu *D

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2025
oftwel ?

Verwijderd

dus?

Verwijderd

Wat is het nut van dit topic.. :?

Een beetje ABN zou ook wel op zijn plaats zijn.. ;)

T-Mug, wat wil je in $@$@naam berijken met dit topic.. |:(

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
misschien heb je aan deze recente threads wat:
[topic=468798/1]
[topic=463619]

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 16:31 schreef T-Mug het volgende:
Hoi,

ik zit net wat bij mezelf te denken dat ik ook wel zoŽn case wil maken zelf. Maar zit met het volgende probleem een beetje in me hooft, ik heb der een paar weken -maanden werk meej, en kost wat geld(?) en als het dan af is (een houten kast ofzo) wat doe ik der dan meej ? ik zet er een computer in maar als je computer in een kast van 50x50x50 zit dan kan je immers nooit ergens mooi bergen ook zie ik van die kofermods daar raakt je toch op uitgekeken oplaast en wat moet je der dan meej ???

(oja als t-mug genoeg geld heeft gaat een plexi case bouwen met alu *D
wat doe je der meej als die oud word en je der op uitgekeken bent (ik dus al naar een paar weken :Z)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 16:41 schreef T-Mug het volgende:

[..]

wat doe je der meej als die oud word en je der op uitgekeken bent (ik dus al naar een paar weken :Z)
iedere paar weken een nieuwe case maken :? Ik snap niet zo goed hoe je er op een gegeven moment op uit gekeken bent

• PhatFish
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 16:01

PhatFish

and, uhm......Moo

Op dinsdag 16 april 2002 16:41 schreef T-Mug het volgende:

[..]

Dan maak je een nieuwe :Y), daar ben je tweaker voor. Iemand die nooit genoegen neemt met wat hij/zij heeft, zelfs als het niet beter kan, dattje dan nog gaat persen om alles (ook het design) "optimaler" te krijgen.

...

Verwijderd

Topicstarter
nou gewoon dan word ie saai ik vind het werken aan een case het leuke (ik moet wat te doen hebben :9) maar als je dan die kast af hebt ben je te vreden leun je achter over en naar 1-2 maand is die weer saai omdat je er elke dag naar kijk (heb ik ook bij me aopen case)nuja als ik die kast maak/bouw ben ik toch al gauw (40 plexiglas 20E alu en nog wat kosten ) 100 kwijt maar zoŽn kast valt niet te verkopen dus wat doe je der dan meej ???

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 15:39

RetepV

ALLES valt te repareren

Ik niet snap? Als je er al na twee weken op uitgekeken bent, dan begin je er toch niet aan? Het probleem ligt niet bij de kast of het modden, maar bij jouw korte attention-span :).

Dit is overigens toch al een onzin-thread :), dus Oeloe:
Een beetje ABN zou ook wel op zijn plaats zijn.. ;)
en:
T-Mug, wat wil je in $@$@naam berijken met dit topic.. |:(
Eh, 'berijken' is geen Algemeen Beschaafd Nederlands woord. Ook '$@$@naam' kan ik nergens in de Dikke Van Dale terugvinden :+.

Macbook Pro

• Mighty_Xa4
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-07 16:13
Als je zelf een case heb gemaakt en je raakt er op uitgekeken, en hij is niet te verkopen, wat is dan de oplossing?

De oplossing is: Alles uit de case halen, case uit elkaar halen en de spullen (met nieuwe aanvullingen) gebruiken voor het volgende case-ontwerp. Deze oplossing is een stuk goedkoper en je blijft altijd bezig. *D

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 15:39

RetepV

ALLES valt te repareren

Op dinsdag 16 april 2002 16:47 schreef T-Mug het volgende:
nou gewoon dan word ie saai ik vind het werken aan een case het leuke (ik moet wat te doen hebben :9) maar als je dan die kast af hebt ben je te vreden leun je achter over en naar 1-2 maand is die weer saai omdat je er elke dag naar kijk
Aha, het wordt al wat duidelijker.

Kijk, voor dit soort dingen is 'kunstenaar' uitgevonden, dat zijn mensen voor wie het maken belangrijker is dan het gebruiken :). Omdat kunstenaars meestal na vrij korte tijd ruimteproblemen krijgen is 'commercie' uitgevonden. Dwz. waarom ga je geen cases bouwen en ze verkopen aan mensen die er niet zo gauw als jij op uitgekeken zijn? Die mensen hebben overigens weer 'kwaliteit' uitgevonden om een spanningsveld te creeren zodat jij als kunstenaar beter je best doet. Aangezien niet iedere kunstenaar continue zijn best kan doen en wel eens niet aan de gewenste kwaliteit kan voldoen is 'vuilnisbelt' uitgevonden :+.

Macbook Pro

Pagina: 1