Toon posts:

Problemen met MOHAA installeren, help!

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb MOHAA gekopieerd, maar halverwege het installeren kapt ie ermee. Ik heb toen het origineel geleend om m te installeren en met de gekopieerde 2e kan ik dan spelen. Maar ik kan het spel nu niet meer volledig installeren. Ik kan m alleen modifyen repairen en verwijderen. Verwijderen heb ik al gedaan, repair doet weinig en bij modify kan ik wel wat wav files installeren, maar bij eReg Files, Help Files en Data Files complete geeft ie een Component Transfer Error bij het installeren. Het systeem kan het opgegeven pad nie vinden. Hoe kan ik MOHAA nu installeren?
Help!|:(

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gewoon helemaal eraf halen, en dan met de ORGINELE cd-rom installeren misschien..? :?

🌞🍃

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:37
hmm, probeer alles van mohaa wat er op (heeft) gestaan te verwijderen door naar configuratiescherm->software->verwijderen te gaan. Als dat allemaal verwijderd is kun je het weer prpoberen.
Misschien wil een andere map wel eens helpen?
Suc6

Verwijderd

kopieeren met clone cd met sub kanaal en dan de no-cd crack gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heb ik alles er al af gehaald via software --> verwijderen. Toch doet ie nog niks...
Iemand nog een idee hoe ik het kan verwijderen?

Ik kan trouwens geen map opgeven waarin het moet worden geinstalleerd.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-01 17:46

dominic

will code for food

Koop het origineel mannetje.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

maak een nieuwe kopie van het orgineel alleen dan nu wel goed..

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 17:30 schreef dominicbout het volgende:
Koop het origineel mannetje.
:{

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06-2025
Op dinsdag 16 april 2002 16:28 schreef Josef het volgende:
Ik heb MOHAA gekopieerd, maar halverwege het installeren kapt ie ermee. Ik heb toen het origineel geleend om m te installeren en met de gekopieerde 2e kan ik dan spelen. Maar ik kan het spel nu niet meer volledig installeren. Ik kan m alleen modifyen repairen en verwijderen. Verwijderen heb ik al gedaan, repair doet weinig en bij modify kan ik wel wat wav files installeren, maar bij eReg Files, Help Files en Data Files complete geeft ie een Component Transfer Error bij het installeren. Het systeem kan het opgegeven pad nie vinden. Hoe kan ik MOHAA nu installeren?
Help!|:(
Oplossing ,

ff de registry in alle key die iets met Medal of Honor , of EA games te maken hebben verwijderen

als je daarna setup kiest krij je weer het 'normale' install menu

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tip, koop voortaan meteen de originele cd aub.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.