Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Eruit...anders staat er gewoon nog spanning op je mobo...ik neem aan dat het ATX is.
Eruit, en dan nog een keer de aan/uit knop indrukken. Er staat nl altijd nog wat spanning op. (Bij ATX)
OK, eruit dus (dat deed ik gelukkig al
)
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Er staat nl altijd nog wat spanning op. (Bij ATX)[/quote]Niet altijd. Mijn ATX voeding heeft een Aan/Uit schakelaar op de achterkant zitten. Normaal staat die altijd aan, en dat betekent dat het moederbord op stand-by staatn. Maar als die knop achterop uit staat, dan is de stroom -net als bij een AT voeding- écht van het moederbord AF.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Niet altijd. Mijn ATX voeding heeft een Aan/Uit schakelaar op de achterkant zitten. Normaal staat die altijd aan, en dat betekent dat het moederbord op stand-by staatn. Maar als die knop achterop uit staat, dan is de stroom -net als bij een AT voeding- écht van het moederbord AF.[/quote]Als je de pc uitzet en vervolgens de hoofdschakelaar op de voeding, kan er nog steeds spanning opzitten, want als je dan weer op je (soft-power) aan/uit knop drukt, zie je bv de ledjes nog even oplichten, en de koeler een slag maken.
Pas dan kun je veilig aan het werk.
Pas dan kun je veilig aan het werk.
Pagina: 1