A2 racer op XP

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views sinds 30-01-2008

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2025
Ik heb hier nog een cd liggen van A2 racer (dus de 1e)..

Nu leek het me wel grappig om die te kunnen spelen, maar (zoals verwacht) werkt hij niet.

Is er een truukje voor om hem toch werkend te krijgen ?

Verwijderd

denk het niet

Verwijderd

Neen dat zal niet lukken aangezien de vereiste dosinstructies er niet meer zijn :)

• macmouse
Op dinsdag 16 april 2002 16:23 schreef ItSnows het volgende:
Neen dat zal niet lukken aangezien de vereiste dosinstructies er niet meer zijn :)
Damn, das bale..

nah jah, dan maar een keer een oud pctje bij de sloop halen >:)

Verwijderd

LOL ik ging ook is teste of mijn A2 Racer2 werkt op XP. Vraagt hij om de originele cd (nee het is geen kopie *schaam*)! LOL nah ja het zal me eigenlijk weinig boeien. :P

• macmouse
Op dinsdag 16 april 2002 17:02 schreef FunkyMonk het volgende:
LOL ik ging ook is teste of mijn A2 Racer2 werkt op XP. Vraagt hij om de originele cd (nee het is geen kopie)
Tis bij ook de originele cd , en dat gaat wel goed..
LOL nah ja het zal me eigenlijk weinig boeien. :P
Ach, leek me wel grappig om dat ouwe spelletje weer eens een keer te doen.

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 17:05 schreef macmouse het volgende:

[..]

Tis bij ook de originele cd , en dat gaat wel goed..
[..]

Ach, leek me wel grappig om dat ouwe spelletje weer eens een keer te doen.
en als je rechter-muisknop, windows 95/98 compatible aanvinkt?

Verwijderd

hmm weird bij mij zegt hij plaats de originele cd die zit er dus in. Maar werken doet hij niet. :)

• macmouse
Op dinsdag 16 april 2002 17:06 schreef BotjeBuilder het volgende:

[..]

Hmm, dat heb ik nog niet geprobeerd, zal het zo eens proberen..

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 17:06 schreef BotjeBuilder het volgende:

[..]

Dat werkt bij mij niet. :)

• macmouse
Op dinsdag 16 april 2002 17:13 schreef FunkyMonk het volgende:

[..]

Dat werkt bij mij niet. :)
Ik vrees dat we het kunnen vergeten ;(

Verwijderd

Davilex mailen (denk dat ze er weinig tot niks aan doen)?

• macmouse
Op dinsdag 16 april 2002 17:15 schreef FunkyMonk het volgende:
Davilex mailen (denk dat ze er weinig tot niks aan doen)?
Toch leuk om ff te proberen

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 17:02 schreef FunkyMonk het volgende:
LOL ik ging ook is teste of mijn A2 Racer2 werkt op XP. Vraagt hij om de originele cd (nee het is geen kopie *schaam*)! LOL nah ja het zal me eigenlijk weinig boeien. :P
Hij vraagt om de cd?? Terwijl die er in zit... :? Waarom download je dan niet ff een crack voor A2racer?? :Y) (ook voor topicstarter..)

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 17:24 schreef Marky_Mark het volgende:

[..]

Hij vraagt om de cd?? Terwijl die er in zit... :? Waarom download je dan niet ff een crack voor A2racer?? :Y) (ook voor topicstarter..)
Daar had ik aan gedacht ( >:) ) maar die crack had de 1.01 patch nodig (in ieder geval een nieuwere patch) dus ik zoeken naar patch maar zowel op website als via daviservice geen patch! :( The little mother*PIEP*rs :D

Verwijderd

http://www.davilex.nl/service/a2racer/index.asp

Voor A2 racer 1 moet er wel een patch opstaan en A2 racer2 via daviservice hmmm nou wil ik is weten of het werkt. I`ll be back! >:)

• macmouse
Op dinsdag 16 april 2002 18:01 schreef FunkyMonk het volgende:
http://www.davilex.nl/service/a2racer/index.asp

Voor A2 racer 1 moet er wel een patch opstaan en A2 racer2 via daviservice hmmm nou wil ik is weten of het werkt. I`ll be back! >:)
We wachten in spanning af !!

Verwijderd

Hmmm lullig krijg een melding van "Uw pc kan geen verbinding maken met davi service". :( Denk dat ik ze ga mailen via de website! :)

Verwijderd

Ok ff simpel de nieuwste davi service gedownload. Toen wou het wel werken! Nu ga ik ff A2 racer opstarten kijken of hij werkt!

Edit: Dat wordt dus niks meer zonder nocd krijg ik kon a2 racer cd rom niet vinden en met no cd crack idem. Helaas. :P

Verwijderd

Hmmz, ik zou ook nog wel eens A2 racer willen spelen met een normale fps. Aangezien ik het vroeger altijd al stotterend speelde. Jammer dat ik het dus waarschijnlijk ook niet kan. ;(

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 18:24 schreef Youssef het volgende:
Hmmz, ik zou ook nog wel eens A2 racer willen spelen met een normale fps. Aangezien ik het vroeger altijd al stotterend speelde. Jammer dat ik het dus waarschijnlijk ook niet kan. ;(
Tjah tis nogal rare support van davilex ze mikken op de massa (daar maken ze ook game`s voor) en tegenwoordig als de massa een nieuwe pc koopt waar uiteraard WinXP home opstaat dan kan die gene hem dus niet spelen! Lekkere support dus. |:(

Verwijderd

Ok dit is een topic van een tijd geleden maar tis een beetje onzin om een nieuwe hiervoor te openen. Tis niet te geloven maar ik heb A2 Racer 2 net werkende gekregen op XP! Vraag me niet hoe ik zat door de ouwe topics te spitten toen zag ik deze nog dus ik denk ik laat het ff weten. Dus ik denk laat ik het nog maar is proberen, ik cd erin gelijk melding van service pack3 niet gevonden blabla, :( toen toch verder gegaan en geinstalleerd icoontje aangeklikt en toen deed hij het in 1 keer zonder een patch of crack wat dan ook. :) Ik snap er eigenlijk niks van. :P

Edit: Alleen quickrace werkt niet vlekkeloos daarbij doet hij vaag met sturen. Voor de rest werkt hij als een zonnetje. :+

Verwijderd

Meer tijd....meer geld meer benzine ..haha wat een spel :9

Wel grappig gewoon door het gras en hoppa Maastricht hier we come..

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 17 juli 2002 12:08 schreef FunkyMonk het volgende:
Ok dit is een topic van een tijd geleden maar tis een beetje onzin om een nieuwe hiervoor te openen. Tis niet te geloven maar ik heb A2 Racer 2 net werkende gekregen op XP! Vraag me niet hoe ik zat door de ouwe topics te spitten toen zag ik deze nog dus ik denk ik laat het ff weten. Dus ik denk laat ik het nog maar is proberen, ik cd erin gelijk melding van service pack3 niet gevonden blabla, :( toen toch verder gegaan en geinstalleerd icoontje aangeklikt en toen deed hij het in 1 keer zonder een patch of crack wat dan ook. :) Ik snap er eigenlijk niks van. :P

Edit: Alleen quickrace werkt niet vlekkeloos daarbij doet hij vaag met sturen. Voor de rest werkt hij als een zonnetje. :+
Maar't ging toch over A2Racer 1? :?

🌞🍃

Verwijderd

DB: yep :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.