Als ik in Car Tycoon de marge op een van mijn auto's verlaag dan krijg ik een foutmelding zonder melding... dus gewoon een windows-venstertje waar niks instaat. Ik kan dan ook alleen maar op ok drukken. Is dit bij iemand bekend?
Orginele versie?Op dinsdag 16 april 2002 15:53 schreef ZeroX15 het volgende:
Als ik in Car Tycoon de marge op een van mijn auto's verlaag dan krijg ik een foutmelding zonder melding... dus gewoon een windows-venstertje waar niks instaat. Ik kan dan ook alleen maar op ok drukken. Is dit bij iemand bekend?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
sja ik ken het spel verder niet maar dit kan best wel de reden zijn,.. als ie niet legaal is dan,...Op dinsdag 16 april 2002 16:06 schreef ZeroX15 het volgende:
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Tja... ik denk ik test het spel ff voordat ik het koop, maar als de "testversie" al niet blijkt te werken dan hoeft het voor mij niet zo.
Hmmja... doe ik ook altijdOp dinsdag 16 april 2002 16:20 schreef ZeroX15 het volgende:
Tja... ik denk ik test het spel ff voordat ik het koop, maar als de "testversie" al niet blijkt te werken dan hoeft het voor mij niet zo.
Hopelijk is hier nog een tweaker die het spel wel kent.. en je raad kan geven
Ik ken het ook wel
En ik heb ook steeds dezelfde foutmelding
Ik snap ook niet waar het door komt
En ik heb ook steeds dezelfde foutmelding
Ik snap ook niet waar het door komt
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Ahum... *schaam* ik heb er wel over na zitten denken om 'm te kopen. Puur uit bedrijfskundig oogpunt leek het me wel grappig om me met de productie/marketing/etc bezig te houden met auto's. Maar ben toen maar snel omgeschakeld naar Capitalism II. Die is toch wat realistischer. 
Misschien als-ie in de low-budget-bak staat dat ik 'm wel eens koop. Gewoon voor de heb.
Misschien als-ie in de low-budget-bak staat dat ik 'm wel eens koop. Gewoon voor de heb.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 05:47 ]
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Het is ook geen slecht spel, maar om hem voor de volle prijs te kopen, nee. Je kunt je er wel even mee vermaken 
Het is wel een goed spel voor de budget bak
Het is wel een goed spel voor de budget bak
Pagina: 1