Toon posts:

Voodoo 3, geen tv output

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben de search al doorgeweest maar kon niets bruikbaars vinden, wel deels een opmerking dat automatisch plug en play bij monitoren uitgeschakeld moest zijn.
Wat ik ook doe ik krijg het tabblaadje 3DFX TV niet te zien ( op de plek van het vraagteken) . Weet iemand een plek waar ik de juiste drivers/tools kan downloaden, ik heb een 3dfx voodoo III 3000 agp kaart onder windows Me.

Ps. geen gezeur over het feit dat het een oud kaartje is, niet iedereen heeft een vette portomonnee als sommigen hier.

Afbeeldingslocatie: http://kabel.netvisit.nl/~koning01/voodoo.jpg

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 12:00

joker1977

Tweakert

't Is een oude kaart waarvan de fabrikant al een tijdje failliet is....

Heb je wel de juiste drivers geïnstalleerd? Ik kan me voorstellen dat je een driver hebt geïnstalleerd hebt zonder TV-out feature. Kijk daar eens even naar.

oh ja... over dat vette portemonnee: Die kaart is al gauw 2 jaar oud en als iets nieuws nu onbetaalbaar is, maar een Geforce 2 MX kaartje met TV-out heb ik hier en daar al voor Hfl.150,-- zien liggen. En daarop zit een beter functionerende TV-out dan op de Voodoo3. Dat ding kan alleen maar klonen en dan krijg je ook 50 Hz. voor je kiezen op je monitor (of helemaal niks; met de defaults van de driver)

Maar goed, relaas van het verhaal: Kijk eens naar de driver

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar één driver bron en dat is de originele cd, verder kan ik nl. nergens meer drivers/tools vinden op het net. De site www.3dfx.com is ook zo dood als een pier en juist door de verscheidenheid aan diverse 3dfx kaarten is het zoeken naar de de juiste drivers voor deze kaart voor windows me bijna niet te doen..;( :r

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Op dinsdag 16 april 2002 15:49 schreef Creation25 het volgende:
Hallo,

Ik ben de search al doorgeweest maar kon niets bruikbaars vinden, wel deels een opmerking dat automatisch plug en play bij monitoren uitgeschakeld moest zijn.
Wat ik ook doe ik krijg het tabblaadje 3DFX TV niet te zien ( op de plek van het vraagteken) . Weet iemand een plek waar ik de juiste drivers/tools kan downloaden, ik heb een 3dfx voodoo III 3000 agp kaart onder windows Me.

Ps. geen gezeur over het feit dat het een oud kaartje is, niet iedereen heeft een vette portomonnee als sommigen hier.

[afbeelding]
Als je het idee hebt dat je plug 'n play monitor uit moet schakelen, doe dat dan gewoon en kijk wat er gebeurt na een reset...

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:07

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Check deze site eens.
www.omegacorner.com (klik op 3dfx)
Omegadrive is een gast die vroeger zelf getweakte drivers voor 3dfx kaarten maakte en tegenwoordig voor Ati kaarten.
Ik ben erg blij met zijn drivers voor mijn Radeon, als ik jou was zou ik het gewoon eens proberen!!!!

specs

Verwijderd

Ja euh misschien dom antwoord maar. Heb je er wel een met een tv out? Er waren er ook zonder tvout ;).

• TheDataDude
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het is een mooi oud kaartje :P
Ik heb ook nog 2 Voodoo 2's liggen, zo doen het prima...

Verwijderd

Heb je je tv al aangesloten en aanstaan ? Ook dat kan effect hebben op het beschikbaar zijn van je instellingen :)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH>>VB

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Ga naar www.3dfxfiles.com daar kan zowel orginele als 3rd party drivers downloaden.

• De_Flexe_Toki

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Wie krijgt er nog meer een vreemd vervelend gevoel als hij het idee krijgt dat hij voor niks advies geeft? ;)

specs

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 16:48 schreef De_Flexe_Toki het volgende:
Wie krijgt er nog meer een vreemd vervelend gevoel als hij het idee krijgt dat hij voor niks advies geeft? ;)
:?

Geef 'em even de tijd ofzo ?

• De_Flexe_Toki

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Op dinsdag 16 april 2002 16:49 schreef Courage het volgende:

[..]

:?

Geef 'em even de tijd ofzo ?
Hoeveel tijd heb je nodig om ff reply ----> thanks te doen? Gewoon een kwestie van beleefdheid dacht ik zo.
sorry, ik heb een kutdag

specs

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 16:52 schreef De_Flexe_Toki het volgende:

[..]

Hoeveel tijd heb je nodig om ff reply ----> thanks te doen? Gewoon een kwestie van beleefdheid dacht ik zo.
sorry, ik heb een kutdag
Misschien heeft ie naast z'n computer ook een sociaal leven? Misshcien is ie er wel gewoon niet. Sommige mensen werken :{

• De_Flexe_Toki

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Op dinsdag 16 april 2002 16:59 schreef Tweak-Metallica het volgende:

[..]

Misschien heeft ie naast z'n computer ook een sociaal leven? Misshcien is ie er wel gewoon niet. Sommige mensen werken :{
Ja, misschien. Zo erg bedoel ik het ook allemaal niet. :D
Maar als je een vraag stelt ga ik er vanuit dat je de tijd hebt om te kijken welke reacties je krijgt en om daarop in te gaan. Ik ga NU de smilie veranderen!!!

specs

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
sorry ik zit niet dag en nacht achter de pc, maar ik waardeer de genoemde mogelijkheden wel degelijk. Thankx.

Even nog het volgende :
Ik had de kabels, tv etc klaarstaan voor gebruik, en ja er zit een svhs output optie op die kaart.
De reset heb ik nog niet geprobeerd en ik zal even op die ene site kijken.

• De_Flexe_Toki

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Op dinsdag 16 april 2002 17:31 schreef Creation25 het volgende:
Hoi,
sorry ik zit niet dag en nacht achter de pc, maar ik waardeer de genoemde mogelijkheden wel degelijk. Thankx.

Even nog het volgende :
Ik had de kabels, tv etc klaarstaan voor gebruik, en ja er zit een svhs output optie op die kaart.
De reset heb ik nog niet geprobeerd en ik zal even op die ene site kijken.
Zorg dat je de TV aan hebt staan EN aangesloten op de tv-out op het moment dat je de computer aanzet. Dan weet je zeker dat het daar niet aan kan liggen. (Volgens mij is dat trouwens alleen nodig bij tv-kaarten, maar je weet maar nooit)

specs

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

ik zou de 3dfx-tools gaan installeren en dan krijg je een mooi icoontje in je taakbalk en daar kan je alles regelen.

dus drivers... www.x3dfx.com en daar drivers kiezen

oja, en ik zie het verschil van tv-out op een 3dfx voodoo3 tussen een tv-out op een geforce2mx400 niet hoor :? echt niet!

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Pagina: 1