Ik ben op zoek geweest naar raamrubber,
en dan wel echt raamrubber, met aan beide zijden groeven(1 voor het ruitje en 1 voor het plaatwerk).
Ik heb een leverancier kunnen vinden die het volgende aanbied:
raamrubber 2 om 5 dus 2 mm opbouw 5 mm raam met +/- 1 mm spelling met een zieldikte van 6 mm dit kost per meter excl. pees € 4,50 per meter levertijd =/- 1 - 2 weken kleur zwart.
raamrubber 3 om 4 dus 3 mm opbouw 4 mm raam met +/- 1 mm spelling met een zieldikte van 6,1 mm dit kost per meter excl. pees € 5,00 per meter of per sol van 25 mtr € 96,40 op voorraad kleur zwart
de pees kost € 0,72 per meter en is in diverse kleuren leverbaar.
prijzen zijn incl. btw
prijzen geldig t/m 30 april 2002 ( maar dat zal daarna vast niet erg veel veranderen denk ik)
hieronder zie je een doorsnede (als het goed is)

graag wil ik nu het volgende weten:
is er belangstelling voor raamrubber?
is dit een redelijke prijs?
en wie zou er dan hoeveel van willen hebben?
ik stel voor om eerst wat reacties af te wachten en dan +/- half mei over te gaan tot eventuele bestelling
Hier kun je bestellen: http://www3.evilserv.com/raamrubber/
en dan wel echt raamrubber, met aan beide zijden groeven(1 voor het ruitje en 1 voor het plaatwerk).
Ik heb een leverancier kunnen vinden die het volgende aanbied:
raamrubber 2 om 5 dus 2 mm opbouw 5 mm raam met +/- 1 mm spelling met een zieldikte van 6 mm dit kost per meter excl. pees € 4,50 per meter levertijd =/- 1 - 2 weken kleur zwart.
raamrubber 3 om 4 dus 3 mm opbouw 4 mm raam met +/- 1 mm spelling met een zieldikte van 6,1 mm dit kost per meter excl. pees € 5,00 per meter of per sol van 25 mtr € 96,40 op voorraad kleur zwart
de pees kost € 0,72 per meter en is in diverse kleuren leverbaar.
prijzen zijn incl. btw
prijzen geldig t/m 30 april 2002 ( maar dat zal daarna vast niet erg veel veranderen denk ik)
hieronder zie je een doorsnede (als het goed is)

graag wil ik nu het volgende weten:
is er belangstelling voor raamrubber?
is dit een redelijke prijs?
en wie zou er dan hoeveel van willen hebben?
ik stel voor om eerst wat reacties af te wachten en dan +/- half mei over te gaan tot eventuele bestelling
Hier kun je bestellen: http://www3.evilserv.com/raamrubber/