Weet niet of er ook daadwerkelijk iets voor gemaakt is en of hier wel een echte markt voor is.
btw gewoon kopen DeaT en ook een firewire kaart
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
het was trouwens een klein usb stekkertje niet die standaard grote..
de converter zat bij de firewire kaart + firewire kabel..
* ff solderen... mmmh....fluitOp dinsdag 16 april 2002 16:03 schreef DeaT het volgende:
owkee maak jij dan maar ff zon kabeltje voor mij dan tim,.. en test hem eerst oki?![]()
* ff aansluiten... mmmh. *klik*
*FONK*
* waaaaaah
heeft iemand anders het (ook al) geprobeert?!
Das geen USB, maar 4 aderig firewire. D.w.z. geen voeding via de firewire.Op dinsdag 16 april 2002 16:01 schreef DeaT het volgende:
ik weet wel dat je een usb aansluiting van bv een camera kun aansluiten op de firewire poort van een pc maar of het ook anders om kan daar gaat het om..
het was trouwens een klein usb stekkertje niet die standaard grote..
de converter zat bij de firewire kaart + firewire kabel..
pcies, wtf zou je 5 gb met USB gaan vullenOp dinsdag 16 april 2002 18:56 schreef Waslijn het volgende:
Waarom inderdaad zo moeilijk doen, ff een goedkoop firewire kaartje kopen en gaan met die benaan.
volgens mij ontgaat het hele idee van de iPod je dan een beetje.
een firewire kaart is 50 pleuro ofzo...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
maar dat was dus nog steeds firewire die aansluiting... nooit iedereen zomaar vertrouwen dus
ff een paar honderd mb heen-en-weer sleuren etc. etc. is natuurlijk geen probleem; maar de disk is ontworpen voor kortstondig gebruik. Warmteafvoer is belabberd bij langdurig gebruik etc.
Je kan hem wel gewoon volop gebruiken
maar een digitale camera (geen video camera was dat..
dus van kleine firewire naar usb gaat (met die camera dus..)
iemand ervaring met een normale (+ stroom dus) firewire naar usb? zo ja zou tim dat kabeltje anders ff op zn ipod mogen testen??
dat zien we dan wel weer... kijk eerst maar of je er aan kan komen enzow..Op woensdag 17 april 2002 12:06 schreef DeaT het volgende:
dus van kleine firewire naar usb gaat (met die camera dus..)
iemand ervaring met een normale (+ stroom dus) firewire naar usb? zo ja zou tim dat kabeltje anders ff op zn ipod mogen testen??![]()
arme sloebers.Op maandag 03 juni 2002 14:23 schreef BReiN het volgende:
Zoals DaeT al zei, het kan verdomde handig zijn als je bij een vriend bent om even wat mp3tjes over te zetten... ik weet niet wat voor vrienden jullie hebben maar de mijne hebben geen FireWire aansluiting
No production networks were harmed during this posting
Nou zit ik te twijfelen tussen een iPod en een Archeos, maar de ipod is kleiner maar heeft firewire, en mijn pc alleen usb
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Kaartje eruit halen en firewire er inFastBunny schreef op 01 september 2002 @ 18:37:
okay, sorry dat ik t omhoog schop, maar misschien weet iemand al of er tooltjes voor zijn. De oplossing koop een firewire kaart kan niet, aangezien mijn pc geen vrije sloten meer heeft en bovendien heeft 90% van alle pc's wel usb en hooguit 5% firewire.
Nou zit ik te twijfelen tussen een iPod en een Archeos, maar de ipod is kleiner maar heeft firewire, en mijn pc alleen usb
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Nee 5 sloten allemaal volWhizzCat schreef op 01 september 2002 @ 18:41:
[...]
Kaartje eruit halen en firewire er inJe hebt vast wel een redundant netwerk kaart of zo? Of een losse-hotse-flots usb die eruit kan of los kan liggen...
Scsi kaart, tv kaart, videobewerkingskaart, geluidskaart en netwerkkaart
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
2. als je 500 euro voor een iPod kan betalen, moet 25 euro voor een firewirekaart geen probleem zijn
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Klopt maar ik wil t ook als universele portable hdd gebruiken, vandaar dat usb verhaal.Mooooody schreef op 01 september 2002 @ 20:19:
1. een van de grootste voordelen van een iPod is firewire, als je converteert naar USB (als dat mogelijk is) gaat alles net zo traag als bij een goedkoper mp3-speler
2. als je 500 euro voor een iPod kan betalen, moet 25 euro voor een firewirekaart geen probleem zijn