Ik wil m'n Dell Precision 410 Dual PIII 500 gaan overklokken. Omdat dit m'n eerste overklok wordt wil ik het software matig gaan doen. Nu heb ik CPUFSB. Het probleem is echter dat ik nergens het merk en type mobo kan achterhalen. Heeft iemand een idee welke instellingen ik kan gebruiken?
Helemaal nergens je merk en type? Ook niet met sisoft ofzo? En bij booten zie je ook geen gegevens? Lijkt me erg sterk, maarja. Je hoeft voor CPUFSB niet je mobo te weten, alleen je PLL is genoeg. Deze vind je op je mobo, kijk op www.podien.de voor meer informatie over het vinden van je PLL. En daar staat ook welke ondersteunt worden door CPUFSB. Ik hoor nog wel hoe het afgelopen is.
Kan ik me goed voorstellen.. Merk & type is gewoon dat van Dell.. Dat schiet dus niet zo op..Op dinsdag 16 april 2002 15:56 schreef J0YR1D3R het volgende:
Helemaal nergens je merk en type?
Heb zelf overigens ook wel eens cpufsb geprobeerd op een dell-machine, maar helaas werd de pll niet ondersteund..
Twynn, dat moet dan nog geen probleem zijn, als je de PLL weet moet je die gast van CPUFSB ff mailen. Heb ik ook gedaan, heel behulpzaam en snel die man. Is het niet gewoon een merk-mobo met een ander stickertje erop?Op dinsdag 16 april 2002 15:58 schreef Twynn het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen.. Merk & type is gewoon dat van Dell.. Dat schiet dus niet zo op..
Heb zelf overigens ook wel eens cpufsb geprobeerd op een dell-machine, maar helaas werd de pll niet ondersteund..
en topicstarter, heb je al wat meer info gevonden?
Verwijderd
heb er hier ook net 1 gevonden maar zit slot1 in dus volgens mij is dat alleen voor P2
jullie mogen me kicken maar dacht dat het alleen voor p2 is, ben aan het kijken of ik hem van het bedrijf los kan krijgen,
dan wordt het mijn eerste dual project.
en overklokken lijkt met niet echt 100% met een dual, want dacht dat de proc. snelheid ongeveer gelijk moest blijven anders is het hele effect van een dual weg.
als iemand me met mijn vraag kan helpen dan heel erg bedankt alvast
jullie mogen me kicken maar dacht dat het alleen voor p2 is, ben aan het kijken of ik hem van het bedrijf los kan krijgen,
dan wordt het mijn eerste dual project.
en overklokken lijkt met niet echt 100% met een dual, want dacht dat de proc. snelheid ongeveer gelijk moest blijven anders is het hele effect van een dual weg.
als iemand me met mijn vraag kan helpen dan heel erg bedankt alvast
Pagina: 1