[LCD]Sharp, waar te kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:20
Hoi ik heb vanmiddag een foutje begaan.

Ik heb mijn laptopklep ff aangeknepen met me handen, omdat hij klierde. Maar nu lopen er 21 strepen van boven tot aan het midden. :(

Dus hij is aan vervanging toe.
Waar kan ik die lcd kopen?

Het is een sharp lm12s481 lcd

Ik zie wel een paar winkels in amerika die ze verkopen maar heb er liever 1 in nederland

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

ow dit is nix.
als ik mijn laptop aanzet(386xsje) moet ik eerst een tik tegen het scherm geven andersa is het hele beeld gestreept :P

• Duinkonijn
Op dinsdag 16 april 2002 15:17 schreef KingOfDos het volgende:
ow dit is nix.
als ik mijn laptop aanzet(386xsje) moet ik eerst een tik tegen het scherm geven andersa is het hele beeld gestreept :P
:)

nha heb nog een 486 laptop maar iets zegt me dat deze lcd niet op me amd gaat werken :)

iemand anders nog een id waar ik deze kan krijgen?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Duinkonijn
kickje

• Duinkonijn
kick :?

Verwijderd

Met: www.google.nl op sharp lm12s481
o.a. gevonden: http://www.73.com/a/0332.shtml

Verwijderd

Heeft weinig met OC-en, CM-en of elektronica te maken
move -> Overige Hardware.

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
wellicht dat je er bij Ebay.com eentje aan kunt komen. Daar worden schermen van de meest exotische, nieuwe en oude laptops verkocht, soms voor 'bijna' niks...
Pagina: 1