Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Verwijderd
ow dit is nix.
als ik mijn laptop aanzet(386xsje) moet ik eerst een tik tegen het scherm geven andersa is het hele beeld gestreept
als ik mijn laptop aanzet(386xsje) moet ik eerst een tik tegen het scherm geven andersa is het hele beeld gestreept
Op dinsdag 16 april 2002 15:17 schreef KingOfDos het volgende:
ow dit is nix.
nha heb nog een 486 laptop maar iets zegt me dat deze lcd niet op me amd gaat werken
iemand anders nog een id waar ik deze kan krijgen?
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
kickje
kick
wellicht dat je er bij Ebay.com eentje aan kunt komen. Daar worden schermen van de meest exotische, nieuwe en oude laptops verkocht, soms voor 'bijna' niks...
Pagina: 1