div-x te groot voor cd?

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• nebula
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2003
Mensen,

Ik probeer een cd'tje te fikken met een film van 682 MB. Nou loopt Nero (5.5.5.1) te roepen dat ie niet op een 700 MB cd-r kan. In de tijdbalk onderaan geeft ie de lengte van de film aan (102 minuten). Wat die 102 minuten betreft past ie idd dus niet op 1 cd, maar 682 MB moet toch gewoon op een 700 MB cd-r passen? Overburnen heeft ook weinig zin.

Kan iemand me verder helpen?
B.v.d,
Tijmen

Verwijderd

1. Wat heeft dit met Processors & Mobo's te maken :?
2. Geen groeten e.d. onder je post, zie faq
3. Dit is warez, dit soort dingen worden hier niet op prijs gesteld

:)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:07
Op dinsdag 16 april 2002 15:07 schreef Cyberboy het volgende:
1. Wat heeft dit met Processors & Mobo's te maken :?
2. Geen groeten e.d. onder je post, zie faq
3. Dit is warez, dit soort dingen worden hier niet op prijs gesteld
dit is geen warez, divx hoeft geen warez te zijn, dus punt 3 is bull-shit van de hoogste plank. Dank u.

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 15:08 schreef RedHat het volgende:

[..]

dit is geen warez, divx hoeft geen warez te zijn, dus punt 3 is bull-shit van de hoogste plank. Dank u.
Divx is zeker warez, ik neem aan dat hij het origineel niet bezit (zo gaat dat eenmaal) en zulke vragen worden hier echt niet op prijs gesteld (zelfde als: hoe moet ik mijn .iso image branden???). Let voortaan op je taalgebruik, dank je |:(

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
probeer je 'm als (super-)video-cd te fikken dan? aangezien 'ie de tijd weergeeft...

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• 3steps667
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04-2022

3steps667

Denk toch eens na man!

4. wat heeft de lengte van de film met het antal mb's te maken?

Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 15:03 schreef nebula het volgende:
Mensen,

Ik probeer een cd'tje te fikken met een film van 682 MB. Nou loopt Nero (5.5.5.1) te roepen dat ie niet op een 700 MB cd-r kan. In de tijdbalk onderaan geeft ie de lengte van de film aan (102 minuten). Wat die 102 minuten betreft past ie idd dus niet op 1 cd, maar 682 MB moet toch gewoon op een 700 MB cd-r passen? Overburnen heeft ook weinig zin.

Kan iemand me verder helpen?
B.v.d,
Tijmen
1 tip: misschien dat je per ongeluk voor audio-cd hebt gekozen i.p.v. voor data-cd? Burn hem gewoon als data-cd, hij hoort de tijd niet weer te geven

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 20:04

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Op dinsdag 16 april 2002 15:10 schreef Cyberboy het volgende:

[..]

Divx is zeker warez, ik neem aan dat hij het origineel niet bezit (zo gaat dat eenmaal) en zulke vragen worden hier echt niet op prijs gesteld (zelfde als: hoe moet ik mijn .iso image branden???). Let voortaan op je taalgebruik, dank je |:(
Divx hoeft helemaal geen warez te zijn. Je kan zelf je eigen vakantiefilmpje gecaptured hebben en geencodeeerd hebben in divx. Daar is niets illegaals aan.

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 15:10 schreef Flat© het volgende:
probeer je 'm als (super-)video-cd te fikken dan? aangezien 'ie de tijd weergeeft...
Ik denk ook dat dit je probleem is...

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 15:13 schreef Jules het volgende:

[..]

Divx hoeft helemaal geen warez te zijn. Je kan zelf je eigen vakantiefilmpje gecaptured hebben en geencodeeerd hebben in divx. Daar is niets illegaals aan.
najah, ik neem aan dat hij gewoon een speelfilm wilt branden, anders moet hij het maar vermelden (683mb, 102min., lijkt verdacht veel op een speelfilm he >:))

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

[..]

Als jij wil dat er niet op je gescholden wordt, blaat dan geen onzin!
Maak 2 euro 50 over op mijn Giro en ik stuur je een cd op met een legale Divx. (Profile staat genoeg info in :P)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 15:15 schreef RonaldH het volgende:

[..]

Als jij wil dat er niet op je gescholden wordt, blaat dan geen onzin!
Maak 2 euro 50 over op mijn Giro en ik stuur je een cd op met een legale Divx. (Profile staat genoeg info in :P)
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

zie de post boven die van jou, 683mb, 102min :X

Verwijderd

Goh ik vraag me dan toch af hoe illegaal het is om Linux 7,2 iso te downe van www.linuxiso.com en te branden
Ik vind het fout dat je er maar direct vanuit gaat dat divx / iso illegaal is :(

[..]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:18
Die hele warez-discussie en alle andere offtopic opmerkingen hadden gewoon achterwege kunnen blijven..

In het vervolg kun je dit soort topics het beste gewoon even doorgeven in [forum=26], en dan komt er vanzelf een mod langs die het wel oplost :)

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 15:20 schreef Twynn het volgende:
Die hele warez-discussie en alle andere offtopic opmerkingen hadden gewoon achterwege kunnen blijven..

In het vervolg kun je dit soort topics het beste gewoon even doorgeven in [forum=26], en dan komt er vanzelf een mod langs die het wel oplost :)
sorry baas, het is al duidelijk lijkt mij ;)

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Kijk eens wat rond op www.vcdhelp.com , misschien vind je daar wel een antwoord..

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Wel het topic hoort hier niet, en ik wil er een collega mod ook niet meer mee opzadelen :P Dicht dus.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.