hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Ik neem aan dat je de nieuwste ADR30 drivers op http://www.onstream.com/support/win_drivers.html#adr2000 geïnstalleerd hebt?
Mijn DI-30 is gewoon zichtbaar in Windows backup.
Hij staat standaard niet tussen de drive's genoemd.
Je moet in backup kiezen voor location: miniQIC.
Van dezelfde pagina:[quote]
OnStream SC Driver for Windows® 2000 and Windows®XP - Released
You need this driver to use the OnStream DI30, Di30 FAST, DP30, USB30, SC30, SC30e and SC50 drives drives on Windows 2000 and Windows XP with:
• Native Backup Windows XP
• Native Backup Windows 2000
• Veritas Backup Exec 8.0 and up
• UltraBac 5.x and up
[/quote]
Je moet in backup kiezen voor location: miniQIC.
DI30? Daar heb je toch juist de SC (sc2k.sys) drivers voor nodig?Op dinsdag 16 april 2002 15:28 schreef Femme het volgende:
Ik neem aan dat je de nieuwste ADR30 drivers op http://www.onstream.com/support/win_drivers.html#adr2000 geïnstalleerd hebt?
Van dezelfde pagina:[quote]
OnStream SC Driver for Windows® 2000 and Windows®XP - Released
You need this driver to use the OnStream DI30, Di30 FAST, DP30, USB30, SC30, SC30e and SC50 drives drives on Windows 2000 and Windows XP with:
• Native Backup Windows XP
• Native Backup Windows 2000
• Veritas Backup Exec 8.0 and up
• UltraBac 5.x and up
[/quote]
Ik zeg ook niet dat hij de DI30 drivers moet gebruiken (link is van de ADR drivers).
Ok.Op dinsdag 16 april 2002 15:43 schreef Femme het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij de DI30 drivers moet gebruiken (link is van de ADR drivers).
Met de Echo software die je bij de tapedrive krijgt; bij installatie wordt je gevraagd een vrije letter op te geven.Op dinsdag 16 april 2002 14:56 schreef kazz1980 het volgende:
[...]
Verder nog een vraag:
Met wat voor software kan ik de tapestream als fysieke schijf gebruiken?
Ja en de echo-software is absoluuuuut niet compatible met windows XP...helaas!Op dinsdag 16 april 2002 16:15 schreef MetHod het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Met de Echo software die je bij de tapedrive krijgt; bij installatie wordt je gevraagd een vrije letter op te geven.
Na installatie krijg ik bij de startup al een mooi blauw scherm...Kom dan heel windows geeneens meer in. Is bij mij nog geen enkel ander programma ooit gelukt (Zelfs niet onder windows 98!). Iets met de CDFS ging er mis.
De streamer is volgens winXP geinstalleerd. Werd direct herkent als nieuwe hardware en vervolgens als Onstream ADR30.Op dinsdag 16 april 2002 15:28 schreef Femme het volgende:
Windows XP heeft daarvoor zelf de drivers geinstalleerd....
Heb de drivers geinstalleerd. Zijn vogens windows XP niet compatible (terwijl ze wel zo aangeboden worden!). Maar heb ze toch maar geinstalleerd (kunt altijd proberen!).
Volgens mij kan de backup de streamer nu wel vinden.
Alleen nu nog als schijf gebruiken....Heb nl. een tape met data (en dus geen backups) en wil die data graag bereiken.
Het is een onwijs late reply, maar ik kwam het toevallig tegen en misschien heb je er wat aan. Echo is inderdaad niet compatible met ikspee, daar hebben ze Echo 1Safe voor. check: Echo 1Safe 3.6 for Windows XP.
Pagina: 1