Firewall problemen :(

Pagina: 1
Acties:

• active2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 21:56

active2

Google is your friend

Topicstarter
Eens in de zoveel tijd klapt mijn firewall eruit. En ik snap niet hoe dat nou kan. Ik heb er wel een idee van maar hoe zou ik dat dan oplossen?

Mijn firewall heeft een paar counters zodat ik kan bijhouden hoeveel er gedownload wordt. Kan het zijn dat de firewall eruit geknalt wordt als deze counters boven een bepaalt maximum zijn?

Voorheen had ik hier overigens nooit problemen mee maar nu ineens wel. Da's niet leuk :(

En nog even een andere vraag hoe kan ik het irc protocoll gewoon doorlaten als ik bijvoorbeeld een dcc send file wil doen dan geeft hij een foutmelding op me linux computer. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dat goed gaat?

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

Verwijderd

gemoved naar nwos

[edit nelske]
:P ;)
Hmzz, volgens mij waren we nu tegelijkertijd grote schoonmaak aan het houden in dit topic :P

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak Bulldog</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Dat was ik :P ;).</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

:o Ook goed :P :)

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Lijkt me dat je firewall verkeerd geconfigureerd is. Vertel eerst eens wat voor firewall we 't hier over hebben, en wat voor andere instellingen... Verbinding, netwerk enzo...

Forget your fears...
...and want to know more...