Dungeon Siege, multiplayer problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-01 11:51

Ryceck

Constants and Variables

Topicstarter
Nu heb ik dus eindelijk Dungeon Siege (vette game btw). Maar heb ik een probleempje.
Het multiplay dat erin zit gaat via GameZone, nu heb ik thuis een netwerkje (met een i-netservertje [win98]) en heb ik op mijn computer [XP] draaien.
Hij maakt geen connectie met de server, ik heb me Vuurmuur uitgezet maar het helpt niet.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen (volgens mij ligt het aan de server) maar hoe los ik dit dan op????

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-01 14:07
Er zijn meer mensen met dat probleem. Ligt aan ICS (Internet Connection Sharing).
Misschien ff de readme.rtf raadplegen of hier:
[topic=453918/23/25]
en dan vanaf page 22

Verwijderd

Heb het zelfde probleem, ik had mn router zelfs er af gehaald mijn ics verwijderd en nog steeds kom ik er niet op.. echt #$# ik heb geen firewall or zo iets... ik heb trouwens het zelfde probleem met THWKPS3

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:26
Ik heb geen enkel probleem om te connecten naar ZoneMatch terwijl ik toch ook achter een (NAT) router zit. Op mijn PC draai ik WinXP. Op m'n router/firewall PC draai ik Win2000 Pro met WinRoute4 Pro.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 14:48 schreef Darklance het volgende:
Er zijn meer mensen met dat probleem. Ligt aan ICS (Internet Connection Sharing).
Misschien ff de readme.rtf raadplegen of hier:
[topic=453918/23/25]
en dan vanaf page 22
daar staat het dus al :) Daar kan je ook verder gaan :)

Dit topic is gesloten.