Flamebait op +3 ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Topicstarter
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=500837

Lijkt mij, door het voortdurend spellen van 'Fielips', het doen van uitspraken over moderatie en wat scheldwerk een regelrechte flame.

Staat nu op +3 interessant. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
op 1 momenteel

er zit wel iets interessants tussen het geschreeuw/flame/troll door, laat em denk ik op 1 staan.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Topicstarter
FIELIPS HEEFT GEEN WINST GEMAAKT !!!
Flame en niet onderbouwde uitspraak. -1 = -1
Het lijkt alleen maar zo.
Niet onderbouwde uitspraak. 0 = -1
Natuurlijk hebben die ontslagen en besparingen er iets mee temaken. Tevens de mega verliezen van vorig jaar hebben er iets mee te maken, dit was alvast vooraf geboekt verlies, zodat ze dit jaar minder verlies, of zelfs winst hebben.
Zit kern van waarheid in. +1 = 0
Dit doen ze ook om Dhr.Kleisterlee goed uit de verf te laten komen. Zie je wel, een goede leider, we maken weer winst!!!
Op de man gespeeld, duidelijk niet onderbouwd. -1 = -1
Op RTLZ was de boekhouding uitgebreid besproken en zijn ze dieper op de balans ingegaan.
Had fielips dezelfde boekhoudkundige regels als vorig jaar aangehouden dan was er gewoon weer een vet verlies geweest en was de vermogenspositie zeer verslechterd. Ze hebben de regels veranderd en nou draaien ze winst..
fielips = opnieuw flame. -1 = -2
Verder interessant punt +1 = -1
Mijn god, wat is fielips goed. Flikker toch toch op, Ben benieuwd waneer de eerste de beste jap of amerikaan die toko nou eens een keer opkoopt voor een paar knaken en dan begint om die internetsite goed op te zetten.
Zware flame. -1 = -2
Sorry, ik heb fielips niet hoog zitten en als ze zulke truuks zo opzichtig gaan uitvoeren dan stijgen ze niet in mijn ranglijst van wardering
Offtopic. 0 = -2 (laat die flame maar zitten, misschien issie echt dyslectisch ;) )
MRic3 weet dat andere bedrijven het ook boekhoudkundige truuks uithalen maar goed, daar gaat het hier nu niet om.
Hmmm... blijkbaar gelden voor Philips andere regels. Interessant. +1 = -1 ;)
En alvast voor de modders: Dit is geen flamebait maar een onderbouwd commentaar !!!!
Onzin, offtopic. -1 = -2
Of willen jullie de boekhoudkundige uitleg er ook nog bij hebben want dan zoek ik fff een linkje...
Das lief. +1 = -1

Meer kan ik er toch niet van maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Het stukje na de edit zorgt er bij mij voor dat ik denk dat ie niet compleet in de ruimte loopt te blaten, en er toch wel enige moeite voor wil doen.
De toonzetting kan idd wat stukken beter, maar door die edit mag ie wmb wel op de 0 of 1 blijven staan.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als die het hele stuk boven de edit verwijderd zou het een leuke posting zijn nu twijvel ik tussen 0 en -1.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Mijn god, wat is fielips goed. Flikker toch toch op, Ben benieuwd waneer de eerste de beste jap of amerikaan die toko nou eens een keer opkoopt voor een paar knaken en dan begint om die internetsite goed op te zetten.
Met alle respect, hij kan nog zo vriendelijk zijn, maar dit en dan nog een twijfelachtige post er omheen.... :{

* Netman768 deelt een -1 uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:23

botoo

💀 too old to die young

Philips/Fielips is imo it dezelfde categorie als Microsoft/M$, en door de flamerige toonzetting zie ik niet meer dan een 0 in de reactie.
Toch lijkt het er wel op of MRic3 enig inzicht op de materie heeft, de inmiddels aangebrachte link versterkt die gedachte.

Al bij al mag 'ie van mij op (de huidige) 0 blijven staan, -1 is teveel van het goede.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hij staat nu op de nul, en als je de laatste moderatie ziet dan is het 0.05 hij staat dus te vast om er nog verandering in te brengen.
Pagina: 1