Toon posts:

Gebruikers Flatstream LEES DIT !!

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu (nog) bij 0800 Superweb maar dat stopt (zoals jullie weten).. Nu wil ik overstappen op Quickonline FlatStream, dus vandaar dat ik alle mensen die hier nu al gebruik van maken oproepen hun bevindingen over QO FS hier neer te zetten (dus hoe gaat het met inbellen, snelheid, gaming) etc etc..

Alvast bedankt!

Verwijderd

Inbellen: in 1 keer
Snelheid: gem 6.5 a 7kb/s schat ik (isdn dus)
Gamen: ping rond de 100ms, de ene keer wat meer de andere keer wat minder. Ik game weinig (alleen counterstrike) dus wellicht dat dit niet helemaal correct is.
Service: nog nooit geprobeerd maar schijnt goed te zijn, ze beginnen iig zelf al over terugbetalen ed.

Verwijderd

Inbellen: geen probleem, in 1x
Snelheid: Regelmatig 7 - 7,5 kB/s
Ping: Tussen 50 en 150 met Q3A en UT, hangt af waar/wanneer
Service: goed, reageren snel en goed op emailtjes.

Mijn conclusie: zolang je nog geen kabel/ADSL kunt krijgen is Flatstream een goede keus, mits je veel internet (dus normaal al over de 100 piek per maand zit met KPN).

Verwijderd

Inbellen: 1 keer
Snelheid: gem 7 a 8kb/s (isdn)
Gamen: Gaat niet helemaal soepel, doe zelf alleen kweek 3 meestal ping rond de 200
Service: Reageren niet altijd op mijn mailtjes maar problemen worden altijd snel opgelost....

Ben zeer bleij dat ik van de KPN rekening af ben...

Verwijderd

Is er met Flatstream ook de volgende progs.
te gebruiken?????

Ritstele
Callserve
misschien zijn er meer bel programma's
maar deze zijn de meest bekende

Verwijderd

ritstele werkt... heb ik geprobeerd... zou eigenlijk niet weten waarom het niet zou werken.... is toch gewoon een plug in???

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
quickonline reageert ZEER slecht op e-mail is mijn ervaring

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

maareh hoelang per dag mag je online zijn? ik weet wel dat ik op een zaterdag flink online kan zijn (van smorges 11 tot s'nachts 4 ofzo). Hebben er al veel mensen gezeik mee gehad?

Verwijderd

Om kort te zijn: FLATSTREAM RULEZ :)
Inbellen nog nooit langer dan 1x geduurd :)
Downloaden vaak 7,5 kb/sec (ISDN)
Gamen: Nog niet gedaan online via hun
Service: Nog niet nodig gehad :) Maar je kreeg het aanmeldformulier echt een paar dagen na je aanmelding en alles wat ze beloven doen ze ook echt.
/me was Superweb abonnee dus hij vertrouwd er niet altijd meer op dat ISP's hun beloften waarmaken (superweb deed dat bijna nooit :().

• Tom
  • Niet online

Tom

Alleen minder dat je er een jaar aan vastzit, maarja dan maar voor 95,-.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

je kunt de eerste maand testen en als t niet bevalt dan kun je nog gratis opzeggen..

• Tom
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 september 2000 08:10 schreef HGM het volgende:
je kunt de eerste maand testen en als t niet bevalt dan kun je nog gratis opzeggen..[/quote]maar ze zijn echt wel zo slim om die eerste maand nog geen waarschuwingen te geven lijkt me :P

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik heb me net ook ff aangemeld!

BETER!

Verwijderd

Ik word trouwens de hele dag al "gepoortscant" met mijn FlatStream verbinding.... Vanaf ns2.quickonline.nl...
Meer mensen hier last van?

• chaser
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 22:39

chaser

maar hoelang mag je nou eigenlijk online zijn per dag?

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
JEE, ik heb me net aangemeld:):):)

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Kan iemand het nummer van QuickOnline hier ff neerposten, ik zit nl te wachten op een bevestigingsbrief (van mijn aanmelding) maar die komt maar niet.

Op hun site is nergens een telefoon nummer te bekennen... :(

Like this yall...

Verwijderd

Hoe duur is quickonline nou eigenlijk?

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
De prijs van flatstream is 75, 85 of 95 gulden per maand, dit hangt er vanaf hoelang je er aan vast zit (1 jaar, 1/2 jaar, 1 maand). De prijs van quickonline is gratis, maar dan betaal je nog steeds telefoontikken.

Nummer Quickonline: 0900-2020479 (50cpm). Aanmeldingsbrieven komen niet goed aan (had er zelf ook last van). Fax-en werkt beter.

Verwijderd

Je mag in principe maximaal 6 uur op internet (poortverhouding is 1:4, dus 1/4 van de dag mag je online). Als je hier iets overheen zit, zullen ze niet klagen, maar als je iedere dag 10 uur online zit ofzo, dan kun je wel een waarschuwing verwachten...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De prijs van flatstream is 75, 85 of 95 gulden per maand, dit hangt er vanaf hoelang je er aan vast zit (1 jaar, 1/2 jaar, 1 maand).[/quote]
Moet dus zijn 1 jaar, 1/2 jaar en 3 maanden....
Pagina: 1