Politiek Forum invulling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik wil toch even klagen over het beleid tov politieke topics. Ik vind dat huidige politieke discussies die in het nieuws zijn, niet in dat thema forum thuishoren...dat forum gaat over een tijdje dicht en dan zijn alle topics daarin weg (ik neem niet aan dat ze verplaatst worden naar NST&M)..
Er liep net een niet echt politiek topic in NST&M, waarin vooral de stand van zaken bij werden gehouden, niet zozeer een discussie over politiek...en die wordt gesloten met een link naar een echt politieke discussie in het thema forum..
Ik vind dit dus niet juist en zou graag willen dat het nieuwstopic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/469409 weer geopend wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 23:16

Steffie

Opaque

Ik vind van niet, dezelfde discussie op twee verschillende plaatsen voeren is een beetje overbodig.

Je bent schijnbaar nog niet bekend met dit forum:
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/25 ;)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

idd, da's gewoon iets waar we in /49 al dagen ove mieren, Dan hoeft er in NSTM geen extra topic over open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik denk dat de belangrijkste topics misschien wel kunnen moven naar NSTM als het TF een andere thema neemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 13:59 schreef Steffie het volgende:
Ik vind van niet, dezelfde discussie op twee verschillende plaatsen voeren is een beetje overbodig.

Je bent schijnbaar nog niet bekend met dit forum:
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/25 ;)
Maar reageren ofzo kan niet meer...

* Glacier was idd niet bekend met het archief :P
Op dinsdag 16 april 2002 14:12 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat de belangrijkste topics misschien wel kunnen moven naar NSTM als het TF een andere thema neemt :)
Lijkt me idd een goed plan...

Edit2 : Te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op dinsdag 16 april 2002 14:12 schreef OProg het volgende:
Als ze nog actief zijn zal dat ook vast gebeuren. De rest kan je dus gewoon teruglezen in het TF archief.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
maar de topics waren toch wel anders vind ik...het topic in NST&M ging meer over de stand van zaken, en het topic in TF is echt een politieke discussie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bovendien was het topic in NSM een uur eerder?
Waarom wordt het dan dichtgegooid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 14:18 schreef Raven- het volgende:
Idd, dat had ik helemaal nog niet gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

De topicstart tijd is niet het heiligst, denk ik. Er wordt gekeken naar de thread in het geheel.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op dinsdag 16 april 2002 14:18 schreef Raven- het volgende:
In het TF liep dat topic over Pronk en min of meer de val van het kabinet al langer dan vandaag ;)
Op dinsdag 16 april 2002 14:17 schreef Glacier het volgende:
maar de topics waren toch wel anders vind ik...het topic in NST&M ging meer over de stand van zaken, en het topic in TF is echt een politieke discussie...
Dat kan toch gewoon verdergaan in dat topic waarnaar ik heb verwezen? Ik zie het probleem niet zo. De stand van zaken lijkt me prima samen te gaan met die discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 14:26 schreef Steffie het volgende:

[..]

In het TF liep dat topic over Pronk en min of meer de val van het kabinet al langer dan vandaag ;)
[..]
Ja ok, maar er is dus gelinked naar een topic die een uur later is gestart.

Maar ik denk dat het topic in NSM beter voor het laatste nieuws had geweest, aangezien daar toch meer mensen in kijken.
't topic in 't themaforum is toch meer voor de discussie er omheen.
(zoals Glacier al zei ;)
Pagina: 1