Toon posts:

Masrt3r gaat weer aan een zelfbouw case (pic's)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus nu een ulltime houten kast gaan maken met een perfecte airflow en hij moet er natuurlijk mooi uitzien. Het is de bedoeling dat ik die vlam die daar staat er weer in verwerk :9 en de radiator voor als ik waterkoeling heb. (dus ook plaats voor een mini reservoirtje). Hebben jullie nog ontwerpen? (ik wil niet zo'n grote pokke kast :))

[IMG=640x480]http://www.endoria.net/upload/index.php/3045391033[/IMG]
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1489400182

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net nog wat fingerguards gevonden en usb voor in de voorkant

Verwijderd

Oke oke je gaat beginnen, ik denk dat je beter kunt w8en met posten als je iets meer hebt te melden dan een stapel onderdelen.
We openen verlekkerd dit draadje en zie alleen stapel parts ipv de pics van vorderingen.

WE WANT MORE

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

more pics :) all your fans are belong to you

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 13:45 schreef glo0mdud3 het volgende:
Oke oke je gaat beginnen, ik denk dat je beter kunt w8en met posten als je iets meer hebt te melden dan een stapel onderdelen.
We openen verlekkerd dit draadje en zie alleen stapel parts ipv de pics van vorderingen.

WE WANT MORE
maar als jullie me een paar ideeen geven kan ik ook weer verder :P (ik moet toch ergens beginnne) Ik denk dat ik m'n oude houte kast ga inkorten :7

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Op dinsdag 16 april 2002 13:51 schreef mast3r het volgende:

[..]

maar als jullie me een paar ideeen geven kan ik ook weer verder :P (ik moet toch ergens beginnne)
je wilt dus een perfecte casemaken! okay dan zou ik EIGENLIJK geen hout gebruiken, maar das natuurlijk wel hetmakkelijkste.. Hout geeft namelijk geen warmte naar buiten af.. maar goed,

euh zorg gewoon voor een goeie airflow maar dat lukt wel met die fans van jou:)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 13:53 schreef DAMAGE het volgende:

[..]

je wilt dus een perfecte casemaken! okay dan zou ik EIGENLIJK geen hout gebruiken, maar das natuurlijk wel hetmakkelijkste.. Hout geeft namelijk geen warmte naar buiten af.. maar goed,

euh zorg gewoon voor een goeie airflow maar dat lukt wel met die fans van jou:)
k had er net een getest kwam me vinger erin |:( diepe snee dus snel genoeg gaat ie wel :+ (flanson delte electronic's)

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

EH Moet al die zooi er in?

Als je nou is 6 planken neemt van 50 bij 50 cm, en 2 scharnieren....

Dan heb je een mooie opbergbak waar je alle zut in kwijt kan :+

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

type ff [img=640x480]http://.... in je code ipv [img]...

scheelt wat grootte in je pics :P

Verwijderd

ID... :)

Probeer hem zo klein mogelijk te maken... :9

Ben benieuwd wat t gaat worden.. :P
Pagina: 1