[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?
hey sjaak 
Ik heb laatst precies hetzelfde probleem gehad.. Vervolgens heb ik hem op z'n grootst mogelijke formaat gepartitioneerd en geformateerd (hij gaf bij beiden foute waarden aan).. toen hij daarmee klaar was, had ik toch nog een schijf van 80 gig..
Ik heb laatst precies hetzelfde probleem gehad.. Vervolgens heb ik hem op z'n grootst mogelijke formaat gepartitioneerd en geformateerd (hij gaf bij beiden foute waarden aan).. toen hij daarmee klaar was, had ik toch nog een schijf van 80 gig..
Hier staat tekst
das een geval van verkeerd ingesteld in bioos denk. Probeer daar effe of je hem anders in kan stellen.
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Dit ligt aan de beperkingen van sommige fdisk versies van windows. De oudere konden maar 64 Gb aan, en daarna begonnen ze weer bij nul. FF rekenen:
80 GB volgens de fabrikant is ongeveer 76 GB real. We trekken er 64GB vanaf, en voila, we zitten op 12 GB die je dus als melding krijgt.
Conclusie: lekker doorgaan, en gewoon partitioneren en formatteren, gaat alles goed
80 GB volgens de fabrikant is ongeveer 76 GB real. We trekken er 64GB vanaf, en voila, we zitten op 12 GB die je dus als melding krijgt.
Conclusie: lekker doorgaan, en gewoon partitioneren en formatteren, gaat alles goed
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
inderdaad jullie hebben allemaal gelijk als je die schijf partioneerd in fdisk lijkt het een 12 gig schijf maar als je hem daarna formarteerd is het toch 80 gig.
de berekenig klopte trouwens ook.
de berekenig klopte trouwens ook.
[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?
Mooi zo, veel plezier ermee
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
En je weet dat je hier niet goed zit heh ...
Dit hoort in Opslagmedia & I/O Controllers
Of ga je je HDD overclocken
Dit hoort in Opslagmedia & I/O Controllers
Of ga je je HDD overclocken
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
in Norton Ghost zit een progje gdisk(net als fdisk alleen dan beter en er zit een format.com in. super snel en goed progje.
gebruik dat eens.
of een bios update, dat kan het probleem ook verhelpen.
gfisk is 100kb groot(als het niet minder is)
gebruik dat eens.
of een bios update, dat kan het probleem ook verhelpen.
gfisk is 100kb groot(als het niet minder is)
Verwijderd
Dit is een fout in fdisk (bij Win 95, 98, 98Se, Me), die optreed bij schijven groter dan 64 MB.
Heeft te maken met gebruik van te kleine (16-bits i.p.v. 32-bits) getalwaarden in fdisk.
Je krijgt dan de schijfgrootte MOD 64 GB.
Er is een patch voor. Gewoon even shoppen bij Microsoft (ff zoeken in de knowledgebase).
Na gebruik van de patch werkt fdisk wel goed.
Heeft te maken met gebruik van te kleine (16-bits i.p.v. 32-bits) getalwaarden in fdisk.
Je krijgt dan de schijfgrootte MOD 64 GB.
Er is een patch voor. Gewoon even shoppen bij Microsoft (ff zoeken in de knowledgebase).
Na gebruik van de patch werkt fdisk wel goed.
Pagina: 1