Openingsposts van gesloten topics:
in WL:
Dit klinkt waarschijnlijk heel dom maar... wat was een Paradox ookalweer?
in WL:
Hallo allemaal !
Ik vroeg me op eens af: Wart is ook al wwer het verschil tussen een tovenaar en een magier?
En nog een keer WL:
Als mokken oren hebben, waarom horen ze dan niks?
in SP:
Waarom noemen ze dat ding Gamecube als het helemaal geen kubus vorm heefd? Het is een balk. Had het spelbalk genoemt ofzo.
Dan kan je moeder zeggen: Heb je weer eens je geld over de spelbalk gesmeten? Yi-Haaaaaaaa
Nee serieus het isa echt GEEN kubus!
SP
Heefd iemand een idee hoe lang we nog moeten wachten op neverwinter Nights? En hoe denken jullie dat het spel wordt?
Nog een SP
He hallo,
Ik vroeg me af...zijn er eigenlijk cheats om de super wapens te krijgen? Niet omdat ik anders nie kan winnen maar gewoon om het effect, en dus de effectiviteid van de verschillende wapens te zien .
Greetz,
SleepleSS
In SP gesloten omdat er al 2 actieve topics waren....
Ik vroeg me af...
Als je de mogenlijkheid had om een party samentestellen met aale NPC's uit zo wel BG1 Bg2 Torment en alle uitbreidingen, wie zou je dan meenemen?
Mijn party ziet er dan als volgt uit:
Talena (Mijn Playing caracter)
Viconia (BG 1&2)
Nalia (Bg 2)
Annah (Torment)
Sarevok (BG 2 TOB)
Coran (BG 1)
en als je groepje groter mocht zijn als 6 nam ik ook Vhailor (Torment) en die Tiefling (Ik noemde hem Gian, maar in het spel hete hij anders ) uit BG2 mee
Ben benieuwd
Tja... ook wel zeer zinnige topics imho...
NOT
Redelijk wat gesloten topics van jou zijn gewone zoek-vragen (woordenboek, GoT, enceclopedy, Google), of verkeerd geplaatst of gewoon volledig onzinnig
Need I say more?
verder:
Op dinsdag 16 april 2002 13:26 schreef ItSnows het volgende:
En om meteen te bewijzen dat je overdrijft:
[topic=469563]
Volgens mij staat deze nog steeds open en is dit een UITMUNTEND GOEDE POST VAN JE.
En da's niet de enige....