Toon posts:

Klacht over itsnows

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uh bijna elke keer als ik een topic open in spielerij wordt deze gesloten door ItSnows, elke keer weer met een ander vage reden.

Nu met het game-cube verhaal was voor mij de maatr vol. "Nog een keer dit topic en we krijgen ruzie" Waar slaat dit op?

Ik vroeg nu in het topic naar het e-mail adres van Nintendo, zodat ik daar met mijn klacht terecht kon, en die gek sluit mijn topic weer voor iemand mij die kan geven, ik vind dit echt niet leuk meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=469569/1/150]
[topic=469579/1/150]
Zegt genoeg lijkt me. Wat mij betreft valt dit onder HK geklets. En dan nog een emailadres voor Nintendo NL HOEF je niet te vragen; die staat op de pagina van Nintendo.

En om meteen te bewijzen dat je overdrijft:
[topic=469563]
Volgens mij staat deze nog steeds open en is dit een UITMUNTEND GOEDE POST VAN JE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Een topic over waarom een Gamecube "Cube" heet want eigenlijk is het een balk? Niet echt een nuttig topic. En als je eerste topic wordt gesloten door Lord Daemon en je daarna precies eenzelfde topic opent ben je natuurlijk niet slim bezig.

Tuurlijk, er zijn serieuze klachten over ItSnows te bedenken ( >:)) evenals over elke andere mod, maar dit is er helaas geen een van, want het was terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

itsnows is een beste mod en hij sluit niet iets zonder reden..

waarschijnlijk is het gewoon een 'search' topic geweest.

je zou bijv op www.nintendo.nl kunnen kijken :X ook google + de GoT search werken goed

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

info@nintendo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 13:27 schreef Compubiter het volgende:
Een topic over waarom een Gamecube "Cube" heet want eigenlijk is het een balk? Niet echt een nuttig topic. En als je eerste topic wordt gesloten door Lord Daemon en je daarna precies eenzelfde topic opent ben je natuurlijk niet slim bezig.

Tuurlijk, er zijn serieuze klachten over ItSnows te bedenken ( >:)) evenals over elke andere mod, maar dit is er helaas geen een van, want het was terecht.
Ik opende het topic opnieuw, omdat ik het dus niet terecht vond dat hij gesloten werd. Maar het ging er mij om dat dit al veel vaker gebeurt is, met andere topics die ik post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op dinsdag 16 april 2002 13:29 schreef SleepleSS666 het volgende:

[..]

Ik opende het topic opnieuw, omdat ik het dus niet terecht vond dat hij gesloten werd. Maar het ging er mij om dat dit al veel vaker gebeurt is, met andere topics die ik post.
Als een topic (volgens jou) onterecht wordt gesloten ga je klagen in LA, en niet nog een keer hetzelfde topic openen. Gelukkig begreep je dit na de tweede keer wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

En er staat bij alles wel een reden.

Ga bij jezelf te raden. Ik denk dat wij eerder een klacht over jouw topics in Spielerij hebben, dan jij over Itsnows mag hebben.

We kunnen wel weer elk slotje gaan uitleggen, maar lees ook eens een sluitmessage en zoek zelf ook dingen uit.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Je heb een klacht over mij en gaat inhoudelijk op de post van Compubiter in maar niet op die van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021

[..]

Als je het niet terecht vindt dan neem je even contact op met de mod die 'm dichtgedaan heeft. Dan vertelt hij je wel waarom ie dicht moest.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Openingsposts van gesloten topics:

in WL:
Dit klinkt waarschijnlijk heel dom maar... wat was een Paradox ookalweer?
in WL:
Hallo allemaal !
Ik vroeg me op eens af: Wart is ook al wwer het verschil tussen een tovenaar en een magier?
En nog een keer WL:
Als mokken oren hebben, waarom horen ze dan niks?
in SP:
Waarom noemen ze dat ding Gamecube als het helemaal geen kubus vorm heefd? Het is een balk. Had het spelbalk genoemt ofzo.
Dan kan je moeder zeggen: Heb je weer eens je geld over de spelbalk gesmeten? Yi-Haaaaaaaa

Nee serieus het isa echt GEEN kubus!
SP
Heefd iemand een idee hoe lang we nog moeten wachten op neverwinter Nights? En hoe denken jullie dat het spel wordt?
Nog een SP
He hallo,
Ik vroeg me af...zijn er eigenlijk cheats om de super wapens te krijgen? Niet omdat ik anders nie kan winnen maar gewoon om het effect, en dus de effectiviteid van de verschillende wapens te zien .

Greetz,

SleepleSS
In SP gesloten omdat er al 2 actieve topics waren....
Ik vroeg me af...
Als je de mogenlijkheid had om een party samentestellen met aale NPC's uit zo wel BG1 Bg2 Torment en alle uitbreidingen, wie zou je dan meenemen?

Mijn party ziet er dan als volgt uit:

Talena (Mijn Playing caracter)
Viconia (BG 1&2)
Nalia (Bg 2)
Annah (Torment)
Sarevok (BG 2 TOB)
Coran (BG 1)

en als je groepje groter mocht zijn als 6 nam ik ook Vhailor (Torment) en die Tiefling (Ik noemde hem Gian, maar in het spel hete hij anders ) uit BG2 mee

Ben benieuwd
Tja... ook wel zeer zinnige topics imho... NOT

Redelijk wat gesloten topics van jou zijn gewone zoek-vragen (woordenboek, GoT, enceclopedy, Google), of verkeerd geplaatst of gewoon volledig onzinnig

Need I say more?

verder:
Op dinsdag 16 april 2002 13:26 schreef ItSnows het volgende:
En om meteen te bewijzen dat je overdrijft:
[topic=469563]
Volgens mij staat deze nog steeds open en is dit een UITMUNTEND GOEDE POST VAN JE.
En da's niet de enige....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-10 19:54
Waar je het gore lef vandaan haalt om op deze manier een btje af te geven op ItSnows! ik ben blij dat hij mensen zoals jij in toom houdt, keep on going Itsnows!

En tuurlijk iedere mod maakt wel eens een foutje, maar itsnows heb ik er nog niet veel zien maken, en als ie dan een keer een foutje maakt dan geeft ie dat toe, en doet ie wat om het goed te maken.

Tot zover mijn oppeppende praat voor itsnows :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op dinsdag 16 april 2002 13:31 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Je heb een klacht over mij en gaat inhoudelijk op de post van Compubiter in maar niet op die van mij?
Op het moment dat hij reageerde op mijn post stond er bij jouw post alleen:
Game "Cube"?
Game "cube" again!
Zegt genoeg lijkt me.
Later heb je dit gelukkig verduidelijkt, maar ik weet niet zeker of SleepleSS666 dit al/nog gelezen heeft.

Niet veel om op in te gaan, hé ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 13:31 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Ja ach weet je... het is gewoon zo dat ik er mee zit dat ze een ding van 16 bij 15 bij 11.5 een kubus noemen... en meschien reageerde ik verkeerd met mijn klacht, maar ik voelde me gewoon ff echt kwaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[Quote]
In SP gesloten omdat er al 2 actieve topics waren....
quote:Ik vroeg me af...
Als je de mogenlijkheid had om een party samentestellen met aale NPC's uit zo wel BG1 Bg2 Torment en alle uitbreidingen, wie zou je dan meenemen?

Mijn party ziet er dan als volgt uit:

Talena (Mijn Playing caracter)
Viconia (BG 1&2)
Nalia (Bg 2)
Annah (Torment)
Sarevok (BG 2 TOB)
Coran (BG 1)

en als je groepje groter mocht zijn als 6 nam ik ook Vhailor (Torment) en die Tiefling (Ik noemde hem Gian, maar in het spel hete hij anders ) uit BG2 mee

Ben benieuwd

[/qoute]
Nee, ik had het hier over 3 spelen, dus wou ik het niet onder de bg2 post stoppen, en daarbij waren op een gegevenmoment alle BG posts gesloten... later is er pas weer een heropent (Of ik moet blind zijn en er 20 keer overheen hebben gekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op dinsdag 16 april 2002 14:00 schreef SleepleSS666 het volgende:
Ja ach weet je... het is gewoon zo dat ik er mee zit dat ze een ding van 16 bij 15 bij 11.5 een kubus noemen... en meschien reageerde ik verkeerd met mijn klacht, maar ik voelde me gewoon ff echt kwaad...
Heb je er ook problemen mee dat mensen de aarde rond noemen terwijl hij bolvormig (en dat niet helemaal) is?

Het is aan de tekst van je posts totaal niet af te lezen dat je zo'n linguistische perfectionist bent.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Als ik ook die topics van je zie die je opent (meer als helft wordt gelockt) kom je wel met erg simplistische vragen, ik weet niet wat je idee van een forum is, maar het is niet de bedoeling dat zodra je zelf een klein probleempje hebt je gelijk topics gaat openen, het is de bedoeling dat je eerst zelf even op zoek gaat, dan eventueel even kijkt of er misschien al eens iemand is geweest die zelfde probleem had, en dan eens gaat kijken WAAR je vraag gestelt moet worden.

Posten op het forum is niet verboden er zijn gewoon regeltjes aan gebonden die moet je in acht nemen, dit is niet om jou te pesten maar om het forum waardevol te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 14:04 schreef justmental het volgende:

[..]

Heb je er ook problemen mee dat mensen de aarde rond noemen terwijl hij bolvormig (en dat niet helemaal) is?

Het is aan de tekst van je posts totaal niet af te lezen dat je zo'n linguistische perfectionist bent.
Nee daar heb ik weer geen probleemen mee, ik denk dat dat komt omdat rond of een bol niet zo veel scheelt. Ook is het gewoon een manier van spreken om het eenvoudig te houden. Dit is bij de game"cube" niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 16 april 2002 14:06 schreef SleepleSS666 het volgende:

[..]

Nee daar heb ik weer geen probleemen mee, ik denk dat dat komt omdat rond of een bol niet zo veel scheelt. Ook is het gewoon een manier van spreken om het eenvoudig te houden. Dit is bij de game"cube" niet nodig.
Misschien hier gaan posten een idee? :+

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie zijn allemaal schatjes O+
Jij ook hoor SleepleSS666. Alleen niet zo moeilijk doen over een slotje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Itsnows toch :).

Ik hoop dat het nu inmiddels wel duidelijk is waarom die topics op slot gaan? :). De uitleg van raptorix is een goede...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op dinsdag 16 april 2002 14:16 schreef ItSnows het volgende:
Jullie zijn allemaal schatjes O+
Jij ook hoor SleepleSS666. Alleen niet zo moeilijk doen over een slotje ;)
Komt ie weer: Afbeeldingslocatie: http://antonis.nl/p/bukyzgfwmlfhyvonpcivqldskxawzmubgfzglfcy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 09-10 10:28

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Misschien is hethandig is een keer aandacht een paar draadjes te lezen voordat je weet wat gaat posten je kan veel leren van de manier van posten van anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SleepleSS666, ik denk dat je ongelijk hebt, en weet je waarom? omdat JIJ de enige bent in dit topic die ItSnows afzeikt. de rest zeikt JOU af, dus ik denk echt dat je er naast zit met ongechtmatigsheidgevoel.

Daarnaast moet ik even kwijt dat de topics die jij geopend hebt, absoluut compleet nutteloos zijn vooral dat nintendoemailadres dingetje |:( |:(.

Maar er is nog hoop voor je, ik ben ooit lang terug nog es gebanned voor het TE vaak afzeiken van modjes. jij bent nog niet gebanned, houwe zo, want ik had mzzl en ben geunbanned, of ze dat nog steeds doen... ik weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Childsplay: rustig maar want ik denk dat ie het nu wel door heeft :) En hem wegjagen hoef nou ook weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 14:39 schreef Childsplay het volgende:
SleepleSS666, ik denk dat je ongelijk hebt, en weet je waarom? omdat JIJ de enige bent in dit topic die ItSnows afzeikt. de rest zeikt JOU af, dus ik denk echt dat je er naast zit met ongechtmatigsheidgevoel.

Daarnaast moet ik even kwijt dat de topics die jij geopend hebt, absoluut compleet nutteloos zijn vooral dat nintendoemailadres dingetje |:( |:(.

Maar er is nog hoop voor je, ik ben ooit lang terug nog es gebanned voor het TE vaak afzeiken van modjes. jij bent nog niet gebanned, houwe zo, want ik had mzzl en ben geunbanned, of ze dat nog steeds doen... ik weet het niet
Waarom zou ik iets openen als ik denk dat het nutteloos is? maar laat maar hangen :0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja, geheel ten overvloede: ik schaar me achter ItSnows :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 10:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 16 april 2002 14:56 schreef SleepleSS666 het volgende:

[..]

Waarom zou ik iets openen als ik denk dat het nutteloos is? maar laat maar hangen :0)
hele goeie vraag !
als je hem nou ook ff zou willen beantwoorden, is "leefbaar GOT" weer wat dichter bij de oplossing :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-10 18:41

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op dinsdag 16 april 2002 15:36 schreef Jotti het volgende:
Mja, geheel ten overvloede: ik schaar me achter ItSnows :)
Dan schaar ik me achter jou. ;)

Wie schaart er dan achter mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op dinsdag 16 april 2002 22:19 schreef Vae Victis het volgende:

[..]

Dan schaar ik me achter jou. ;)

Wie schaart er dan achter mij?
* Compubiter stond al ergens vooraan :+ (als 2e, na ItSnows zelf)

Hé BrEeZeR, niet voordringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
guess achter wie ik ga staan?

* ArthurMorgan gaat nu http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/464720 lezen....

dus doeidoei

[topic=309815]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 16:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

ITsnows ROCKS!

[punt]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!