Toon posts:

geld verdienen door te surfen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De search had geen nut want dan komen topics van 2000 te voorschijn.

Kan je nog geld verdienen door te kijken naar advertenties,op je beeldscherm??

graag een nederlandse.

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:38
Nederlandse zijn er niet meer.

Er is wel een goede zweedse die uitbetaald naar paypal. (Degoo)

[verwijderd, als je iemand wilt linken dan doe je dat maar zonder sneaky ref-id :r]

Verwijderd

[search=geld verdienen surfen] 252 resultaten, en geen 2000 :o

• DutchCommando
ok, soz HlpDsk

www.degoo.com

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op dinsdag 16 april 2002 13:32 schreef Garfield het volgende:
[search=geld verdienen surfen] 252 resultaten, en geen 2000 :o
Topics uit 2000.... :z :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 13:36 schreef Marv het volgende:

[..]

Topics uit 2000.... :z :P
Whaha ROFL :D, dat is niet goed zeg :P

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op dinsdag 16 april 2002 13:37 schreef Garfield het volgende:

[..]

Whaha ROFL :D, dat is niet goed zeg :P
Dat is niet goed zeg :? Ik neem aan dat je bedoelt dat je niet goed gelezen hebt :?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 13:39 schreef Marv het volgende:

[..]

Dat is niet goed zeg :? Ik neem aan dat je bedoelt dat je niet goed gelezen hebt :?
Idd, dat het niet goed is dat ik verkeerd gelezen had. :)

Ik had een link gevonden met NL-sites, echter werken die sites niet meer of bieden nu andere services aan.

Verwijderd

DIe dingen werken helaas al lang niet meer. Heb ze overigens ook nooit echt goed aan de praat gekregen, krijg je als je van die auto-surfers download. :+

Verwijderd

Ik wil nog ff mededelen dat AdFrame lijers zijn! Ik heb nog 50 piek van ze te goed die ze nooit betaald hebben en www.banneren.nl is nu lekker een lege pagina. En het moederbedrijf AdFrame (www.adframe.nl) blijft vrolijk glimlachen :r

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Op dinsdag 16 april 2002 13:18 schreef edddy het volgende:
graag een nederlandse.
surf naar www.euroclix.nl, problem solved >:)

Instagram / YouTube

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Euroclix betaald ook niet uit. De clix die ik een jaar geleden uit heb laten betalen heb ik nog steeds niet gezien.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Op dinsdag 16 april 2002 14:25 schreef HlpDsK het volgende:
Ik wil nog ff mededelen dat AdFrame lijers zijn! Ik heb nog 50 piek van ze te goed die ze nooit betaald hebben en www.banneren.nl is nu lekker een lege pagina. En het moederbedrijf AdFrame (www.adframe.nl) blijft vrolijk glimlachen :r
Same here, klote Adframe.. :r

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

-1 troll

[edit]

nieuws van nu heeft de domein naam www.banneren.nl sinds vandaag overgenomen, en houdt daar een protest tegen lostboys figuren.

• DutchCommando
Op dinsdag 16 april 2002 14:45 schreef Marzman het volgende:
Euroclix betaald ook niet uit. De clix die ik een jaar geleden uit heb laten betalen heb ik nog steeds niet gezien.
Tot nu toe ben ik al 3x uitbetaald door Euroclix.

Verwijderd

Er gaat vaak iets mis bij het uitbetalen bij dit soort bedrijven.
Ben al genaaid door AllAdvantage en Spedia..

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mijn ervaring: Het is de moeite niet waard.
Je ben er gewoon TE lang mee bezig, zodat je met 3 kwart al stopt voordat ze uitbetalen, dat is voor hun dus mooi winst. :)
Het enige wat ik ooit heb afgemaakt is Euroclix, ze betaalden ook netjes uit. Maar het koste me wel een jaar vanaf dat ik begon met sparen, en dan kreeg ik maar €10..

Mijn advies: Neem een krantenwijk. :)

🌞🍃

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Toch vind ik www.degoo.com wel leuk, omdat je met de punten die je verdient door naar banners te kijken, ook zelf banners neer kunt zetten.

Je verdient 2 dollarcent per uur bannerstaren, dus voor een dollar ben je VIJFTIG UUR aan het kijken, voor het geld hoef je het niet te doen.

Maar dat je zelf de meest loze banners erop kunt zetten vind ik wel leuk.. =)

(en als meer mensen dat leuk vinden, vind ik het natuurlijk niet erg als die 'WhiteRazor' als referrer opgeven *hinthint*. :)) <-- haal dit maar weg als het niet mag/kan.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mjah, ik heb het ook ooit eens gedaan maar het was eerder een grote banner dan dat je lekker kon surfen. En dan nog altijd die kolere spam (en daar kies je dus dan ook voor) in je mailbox :o

Gelukkig heb ik het maar een maandje vol kunnen houden en toen ben ik ermee gestopt.

Wat ik me ook nog kan herinneren is dat je maar altijd een bepaalde tijd kon "claimen" wat je hebt weggesurft op het internet (maar dat je er dus ook een paar tussen had die dat niet hadden maar je kreeg er wel minder voor terug en wat dus uit eindelijk elkaar compenseerde).

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 14:45 schreef Marzman het volgende:
Heb ik geen problemen mee gehad. Ik heb toch lekker EUR 25 aan die gasten verdiend. :)

Verwijderd

wij zijn wel een keer uitbetaald door www.opinionbar.com

Verwijderd

ik heb daadwerkelijk een keer een check gekregen van alladvantage.com.. ik geloof 50$.. helaas wel meteen 5€ direct naar de Bank..

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 14:47 schreef DenniZ-X het volgende:

[..]

Same here, klote Adframe.. :r
Same here HAd zelfs gedreigd met een advocaat etc...

ze reageerden gewoon niet FUCKING LOST BOYS

Zullen we een topic openen met mensen die nog geld tegoed hebben van ADFRAME???

Dan gaan we gezamelijk alsnog in de aanval tegen ADFRAME,
Ik krijg iets van 50 piek, maar ze hadden me in de tussentijd ook flink genaaid...

Elke keer hadden ze zogenaamde DATABASE problemen, en was mijn bedrag telkens weer minder geworden... kreeg geen geld voor aanmeldingen die via mij liepen etc...

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op woensdag 17 april 2002 14:31 schreef -KOD- het volgende:

[..]

Same here HAd zelfs gedreigd met een advocaat etc...

ze reageerden gewoon niet FUCKING LOST BOYS
tja als je gaat dreigen met een advocaat moet je het ook doen. Als je dat dan niet doet maak je jezelf alleen maar een klein beetje belachelijk niet dan :?

trouwens, het was een aparte bv, dus er valt niks te halen

Verwijderd

I agree :(
Pagina: 1