Toon posts:

Spire 5E070B1H3R Copper King II, ist wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze koeler:

Afbeeldingslocatie: http://www.spire.nl/pics/products/5e070b1h3g.gif

ziet er wel goed uit. Koperen headsink, en ik maak er waarschijnlijk een 8*8 casefan op voor de stilte.

Heeft iemand ervaring met deze koeler?? Hij is niet duur, ongeveer 17 euro, voor een goede koeler wel te doen. Ik heb nu deze coolermaster:

Afbeeldingslocatie: http://shop.informatique.nl/pictures/130126.gif

wat denken jullie, is het de overstap waard??

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 15:39
Op dinsdag 16 april 2002 13:06 schreef thunderbird-1330 het volgende:
Deze koeler:

[afbeelding]

ziet er wel goed uit. Koperen headsink, en ik maak er waarschijnlijk een 8*8 casefan op voor de stilte.

Heeft iemand ervaring met deze koeler?? Hij is niet duur, ongeveer 17 euro, voor een goede koeler wel te doen. Ik heb nu deze coolermaster:

[afbeelding]

wat denken jullie, is het de overstap waard??
Nee niet echt de copere heatsink is wel iets beter maar deze maakt wel meer herie dan die coolermaster ( ti's toch zon silent ? ) anny way het zal 2 graden scheelen ... max.

Verwijderd

Topicstarter
ff een aanvulling,
op de coolermaster heb ik nu een 8*8 casefan, en die maak ik eventueel ook op de Spire.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die er ervaring mee heeft??

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Ik heb de vorige uitvoering. Zeer tevreden mee.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Epsilon

ik zou niet overstappen, ze wint er bijna niks mee

wat je gewoon moet doen: ga de onderkant van je koeler lappen en polijsten. Daar haal je 7 graden verschil mee als je mazzel hebt :)

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 16:48 schreef epsilon het volgende:
ik zou niet overstappen, ze wint er bijna niks mee

wat je gewoon moet doen: ga de onderkant van je koeler lappen en polijsten. Daar haal je 7 graden verschil mee als je mazzel hebt :)
is die standaard koelprut die er als een soort kauwgom op zit niet goed?

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 15:57 schreef thunderbird-1330 het volgende:
Niemand die er ervaring mee heeft??
Ik heb er een, een zilveren.
mijn pa heeft een koperen heatsink en die is idd koeler
maar nu heb ik een Thermaltake Dragon Orb 3 + een spire koeler; das pas koel (wel een behoorlijk lawaai :P) :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Maar of de overstap het waar is.... tja daar zul je eens goed over moeten nadenken want ik weet niet of het veel scheelt

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 21:36 schreef Ckirschlos het volgende:

[..]

Ik heb er een, een zilveren.
mijn pa heeft een koperen heatsink en die is idd koeler
maar nu heb ik een Thermaltake Dragon Orb 3 + een spire koeler; das pas koel (wel een behoorlijk lawaai :P) :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Maar of de overstap het waar is.... tja daar zul je eens goed over moeten nadenken want ik weet niet of het veel scheelt
tja, als het maar 1 of 2 graden scheelt dan is het niet de moeite, maar als het een graad of 5 is wordt het interessant.

Verwijderd

Topicstarter
Kickje :)
Pagina: 1