Toon posts:

Hotmail op je hardeschijf?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Meschien is de titel niet helemaal duidelijk, maar mijn vraag was de volgende:

Ik heb op mijn hotmail account zo'n 300 belangrijke mailtjes staan, en nu is mijn account bijna vol, het is heel veel werk om met knippen en plakken alle mailtjes in kladblok ofzo te zetten, om ze zo te bewaren (Zeker met mijn trage i-net verbinding) Nu vroeg ik me af of het mogenlijk was of je mailtjes direct naar je HD kan kopieeren? Dat hij dus de inhoud van een hele folder op je hardeschijf plaatst waneer je dat wilt, zodat alleen de nieuwe berichten online staan? Of is er een andere manier om snel veel mailtjes op je hd te krijgen?

Ik hoop dat iemand een goede tip heeft...

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
onder outlook express ken je gewoon alle berichten selecteren in je Hotmail Inbox, en dan ken je alles overplaatsen naar je postvak in van je gewone mail..

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Open Outlook Express, maak je account aan van Hotmail. Verplaats dan al je belangrijke mailtjes naar Postvak In in de map Lokale mappen. De mailtjes worden dan van je account gehaald en geplaatst in Postvak IN. Als het niet lukt, schroom niet om te posten. Succes

• Vergeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Vergeten

Chaos is complexe orde

Stel Outlook Express zo in dat hij je hotmail account benadert (erg makkelijk via de wizard) en vervolgens kun je een local folder maken in outlook of exporteren naar een pst file ofzo.

edit:

Drie maal is scheepsrecht...
Suc6

Verwijderd

Zoals de meesten hier al zeggen kun je in Outlook Express een account voor hotmail aanmaken.

Als ik het goed heb (zit op school en hebben outlook niet :( ) is het Opties -> Account -> Nieuw -> Mail -> daarna gewoon de stappen volgen.

Als het goed is, heb je nu een speciale postin-vak van Hotmail. Je kunt dan de mailtjes van hotmail selecteren en naar een bepaalde map die van Outlook Express slepen. Ook kun je die naar een map op je harde schijf slepen.

Op die manier kun je al je mailtjes behouden.

Veel succes

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 12:50 schreef Sabbie het volgende:
Zoals de meesten hier al zeggen kun je in Outlook Express een account voor hotmail aanmaken.

Als ik het goed heb (zit op school en hebben outlook niet :( ) is het Opties -> Account -> Nieuw -> Mail -> daarna gewoon de stappen volgen.

Als het goed is, heb je nu een speciale postin-vak van Hotmail. Je kunt dan de mailtjes van hotmail selecteren en naar een bepaalde map die van Outlook Express slepen. Ook kun je die naar een map op je harde schijf slepen.

Op die manier kun je al je mailtjes behouden.

Veel succes
Ja oke, maar ik heb dus ook het volgende probleem: Outlook werkt niet op mijn pc. Waty ik ook pbobeer, krijg hem niet aan de praat. Hij probeert steeds via een andere manier verbinding met I-net te maken dan dat mijn computer dat doet...

Verwijderd

configuratiescherm -> internet settings ->

controleer settings of gebruik de wizard om eventueel je Internet (en email) opnieuw te configureren.

dat moet t doen.

• nimm2
  • Laatst online: 02-09 20:45

nimm2

.

het kan natuurlijk ook met MSN explorer

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:03
je kan natuurlijk ook op een andere pc waar outlook express wel werkt de berichtjes opslaan en op een cd'tje ofzo zetten en dan op je eigen pc zetten denk ik zo :)

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:28
gebruik een andere email client (kan The Bat! aanraden) in combinatie met Pop3Hot.
Dan is je webmail te beschouwen als gewoon pop mail...

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 14:11
Even een vraagje tussendoor. Als je mappen in hotmail hebt, neemt hij die dan ook mee in Outlook? Een vriend van me wilde laats namelijk hetzelfde doen als de topicstarter en heeft alles in mappen verdeeld.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Even een vraagje tussendoor.
Euhm, een jaar later is niet echt tussendoor ;)
Als je mappen in hotmail hebt, neemt hij die dan ook mee in Outlook?
Probeer het en je weet het. Antwoord voor de search: ja je ziet alle mappen. Maar dit is toch echt heel goed zelf uit te proberen: maak een hotmailaccount aan, slinger OE aan en je bent er :P

Maar goed, gewoon uit te proberen dus niet echt een topic waard :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.